BBC Prime w mediach
Jesienna kampania wizerunkowa BBC Prime
Kanał BBC PRIME przeprowadzi w październiku kampanię, mającą na celu wzmocnienie rozrywkowego wizerunku kanału.
Od 24 września do 17 października pokażą się reklamowe spoty BBC Prime, prezentujące wielką brytyjską rozrywkę. Spoty emitowane będą w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych - TVN, TVP3, TVN7 i Tele5 oraz w UPC Telewizji Kablowej, na kanałach National Geographic, CNN, Discovery, Cartoon Network/TCM i Animal Planet, w wybranych miastach - Warszawie, Katowicach, Krakowie, Gdańsku, Lublinie, Szczecinie, Wrocławiu, Bydgoszczy i Opolu.
W numerze Vivy!, wychodzącym na rynek 7 października ukaże się konkurs BBC Prime dotyczący najstarszej w Europie i najpopularniejszej listy przebojów Top Of The Pops, w którym wygraną będzie wycieczka do studia BBC w Londynie na nagranie TOTP. W numerze Tele Świata, wychodzącym na rynek 11 października ukaże się konkurs dotyczący kryminalnego serialu Budząc zmarłych, w którym wygraną będzie wycieczka do Londynu na przedświąteczne zakupy. Również w jesiennym wydaniu magazynu Contact Brytyjsko Polskiej Izby Handlowej, wydawanym w języku angielskim, ukaże się reklama BBC Prime.
Dołącz do dyskusji: BBC Prime w mediach