BenQ na autobusach w Warszawie i Wrocławiu
Piłkarskie reklamy BenQ na autobusach w Warszawie i Wrocławiu
Ruszyła autobusowa kampania reklamowa superszybkich monitorów LCD firmy BenQ. Kreacja kampanii nawiązuje do tematyki piłkarskiej, ponieważ BenQ jest Oficjalnym Partnerem IT Mistrzostw UEFA EURO 2004T.
Kampania typu transit advertising prowadzona jest równolegle w Warszawie (14 autobusów) i Wrocławiu (6 autobusów), na głównych arteriach aglomeracji. Do reklamy wykorzystano nośniki typu Full Back, o wymiarach 240x150 cm, obejmujące cały tył autobusu. Bannery wykonane są specjalną techniką na samoprzylepnej folii, dzięki czemu widoczny z zewnątrz layout nie zasłania widoczności ze środka autobusu.
Polska kampania jest częścią prowadzonej przez BenQ w kilkunastu krajach świata globalnej akcji reklamowej, podkreślającej rolę BenQ jako partera IT UEFA EURO 2004T.
Kampania potrwa do końca lipca.
Dołącz do dyskusji: BenQ na autobusach w Warszawie i Wrocławiu