SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Bez Retuszu” Marka Czyża hitem TVP Info. Widownia rośnie z tygodnia na tydzień

Program „Czyż. Bez Retuszu” po kilku tygodniach emisji gromadzi przed telewizorami średnio 474 tys. oglądających. Oglądalność magazynu rośnie z wydania na wydanie, a TVP Info w czasie jego emisji wygrywa walkę o widza z TVN24 i Polsat News.

Magazyn Marka Czyża zadebiutował na antenie TVP Info 18 maja br. Nadawany jest w niedziele o 20.40, a dotąd stacja pokazała pięć odcinków. Oglądało je średnio 474 tys. widzów, co przełożyło się na 3 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 0,71 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Oglądalność programu rośnie z tygodnia na tydzień: jego pierwsze wydanie miało 275 tys. widzów, a kolejne odpowiednio: 347 tys., 350 tys. i 637 tys. Najwięcej oglądających (715 tys.) zgromadził nadany w zeszłą niedzielę piąty odcinek. Zaczął się on kilkanaście minut wcześniej i był w całości poświęcony tzw. „aferze podsłuchowej”. Jego gośćmi byli: Ewa Siedlecka, Andrzej Skworz, Piotr Semka, Włodzimierz Czarzasty, Adam Szejnfeld, Krzysztof Borkowski, Artur Dębski i Mariusz Błaszczak.

Oglądalność „Czyż. Bez retuszu” odcinek po odcinku

Dane dzięki uprzejmości TVP

Wszyscy 4+

16-49

Data

AMR

SHR %

SHR %

18-05-2014

275 067

1,68%

0,35%

01-06-2014

346 764

2,13%

0,94%

08-06-2014

350 432

2,41%

0,40%

15-06-2014

636 924

4,01%

1,03%

22-06-2014

714 809

4,51%

0,83%

Średnio:

474 158

3,00%

0,71%


Dane pokazują, że TVP Info w paśmie emisji programu „Czyż. Bez retuszu” wygrywa walkę o widza z konkurencyjnymi stacjami informacyjnymi. Drugie miejsce w tym czasie zajmuje TVN24, emitujący wówczas powtórki „Kawy na ławę” i „Loży prasowej”, co przekłada się na 0,96 proc. udziału. Jeszcze słabiej wypada Polsat News („Państwo w państwie” i „To był dzień”; 0,68 proc. udziału). Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej przed TVP Info plasuje się TVN24. Bez zmian trzecia lokata należy do Polsat News.

Oglądalność audycji na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP Info - Czyż. Bez retuszu

474 158

3,00%

0,71%

TVN24

151 232

0,96%

0,75%

Polsat News

107 245

0,68%

0,56%


Audycja Czyża podnosi średni dobowy udział TVP Info wśród wszystkich widzów, ale obniża go w grupie komercyjnej. Średni wynik informacyjnej stacji TVP w okresie od 18 maja do 22 czerwca br. w grupie 4+ wyniósł 3,25 proc., a w grupie 16-49 - 1,21 proc.


 

Dołącz do dyskusji: „Bez Retuszu” Marka Czyża hitem TVP Info. Widownia rośnie z tygodnia na tydzień

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ekspert
koszmarnie denny program
0 0
odpowiedź
User
trudi
koszmarnie denny "ekspert"
0 0
odpowiedź
User
Ula
Słabszy zamiennik Młodzieży Kontra,która niestety zniknęła z anteny
0 0
odpowiedź