„Bez Retuszu” Marka Czyża hitem TVP Info. Widownia rośnie z tygodnia na tydzień
Program „Czyż. Bez Retuszu” po kilku tygodniach emisji gromadzi przed telewizorami średnio 474 tys. oglądających. Oglądalność magazynu rośnie z wydania na wydanie, a TVP Info w czasie jego emisji wygrywa walkę o widza z TVN24 i Polsat News.
Magazyn Marka Czyża zadebiutował na antenie TVP Info 18 maja br. Nadawany jest w niedziele o 20.40, a dotąd stacja pokazała pięć odcinków. Oglądało je średnio 474 tys. widzów, co przełożyło się na 3 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 0,71 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Oglądalność programu rośnie z tygodnia na tydzień: jego pierwsze wydanie miało 275 tys. widzów, a kolejne odpowiednio: 347 tys., 350 tys. i 637 tys. Najwięcej oglądających (715 tys.) zgromadził nadany w zeszłą niedzielę piąty odcinek. Zaczął się on kilkanaście minut wcześniej i był w całości poświęcony tzw. „aferze podsłuchowej”. Jego gośćmi byli: Ewa Siedlecka, Andrzej Skworz, Piotr Semka, Włodzimierz Czarzasty, Adam Szejnfeld, Krzysztof Borkowski, Artur Dębski i Mariusz Błaszczak.
Oglądalność „Czyż. Bez retuszu” odcinek po odcinku
Dane dzięki uprzejmości TVP |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
Data |
AMR |
SHR % |
SHR % |
18-05-2014 |
275 067 |
1,68% |
0,35% |
01-06-2014 |
346 764 |
2,13% |
0,94% |
08-06-2014 |
350 432 |
2,41% |
0,40% |
15-06-2014 |
636 924 |
4,01% |
1,03% |
22-06-2014 |
714 809 |
4,51% |
0,83% |
Średnio: |
474 158 |
3,00% |
0,71% |
Dane pokazują, że TVP Info w paśmie emisji programu „Czyż. Bez retuszu” wygrywa walkę o widza z konkurencyjnymi stacjami informacyjnymi. Drugie miejsce w tym czasie zajmuje TVN24, emitujący wówczas powtórki „Kawy na ławę” i „Loży prasowej”, co przekłada się na 0,96 proc. udziału. Jeszcze słabiej wypada Polsat News („Państwo w państwie” i „To był dzień”; 0,68 proc. udziału). Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej przed TVP Info plasuje się TVN24. Bez zmian trzecia lokata należy do Polsat News.
Oglądalność audycji na tle konkurencji
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
AMR |
SHR % |
SHR % |
|
TVP Info - Czyż. Bez retuszu |
474 158 |
3,00% |
0,71% |
TVN24 |
151 232 |
0,96% |
0,75% |
Polsat News |
107 245 |
0,68% |
0,56% |
Audycja Czyża podnosi średni dobowy udział TVP Info wśród wszystkich widzów, ale obniża go w grupie komercyjnej. Średni wynik informacyjnej stacji TVP w okresie od 18 maja do 22 czerwca br. w grupie 4+ wyniósł 3,25 proc., a w grupie 16-49 - 1,21 proc.
Dołącz do dyskusji: „Bez Retuszu” Marka Czyża hitem TVP Info. Widownia rośnie z tygodnia na tydzień