SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Biedronka zapowiada kolejną akcję lojalnościową z maskotkami. „Nowy gang 26 sierpnia” (wideo)

26 sierpnia sieć sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska) zacznie kolejną akcję lojalnościową, w której do zdobycia będą maskotki ze zwierzętami. W ostatnich latach realizowała takie kampanie pod nazwami „Gang Świeżaków”, „Gang Słodziaków” i „Gang Fajniaków”.

Do emisji trafił na razie 15-sekundowy spot zapowiadający nową akcję Biedronki. Jego bohaterami jest szóstka dzieci, która dzięki magicznej książce przenosi się w świat przyrody. - Do przygody się szykuje, kto przyrody zew poczuje - komentuje lektor.

Ujęcia z reklamy sugerują, że w nowej promocji do zdobycia będą maskotki symbolizujące zwierzęta, m.in. żółwia, bociana i rysia.

Nie ujawniono na razie szczegółowych zasad akcji. Wiadomo, że rozpocznie się w najbliższy czwartek 26 sierpnia.

 

W Biedronce były już „Gang Świeżaków”, „Gang Słodziaków” i „Gang Fajniaków”

Od kilku lat w sklepach Biedronka od września do przełomu listopada i grudnia prowadzone są promocje, w których za uzbieranie odpowiedniej liczby naklejek przyznawanych za jednorazowe zakupy powyżej określonej wartości można otrzymywać maskotki.

W 2016 i 2017 roku zrealizowano dwie odsłony promocji „Gang Świeżaków”, w której za naklejki za zakupy można było otrzymywać maskotki symbolizujące owoce i warzywa. Jeronimo Martins Polska podało, że w odsłonie akcji w 2017 roku klienci odebrali ponad 6 mln pluszaków, a rok wcześniej ok. - 4,6 mln.W 2016 roku akcja okazała się tak popularna, że w wielu sklepach zaczęło brakować Świażaków. W odpowiedzi jesienią 2018 roku Lidl Polska w ramach akcji „Lidlaczki z Ryneczku” wprowadził do sprzedaży maskotki warzyw i owoców.

Jesienią 2018 i 2019 roku sieć prowadziła akcję Gang Słodziaków. W 2019 roku w ramach kampanii przyznano klientom ponad 7 mln maskotek.

Z kolei jesienią ub.r. zorganizowano „Gang Fajniaków”, w którym do zdobycia były maskotki symbolizujące obiekty przyrodnicze kojarzące się z ekologią. W ramach akcji klienci Biedronki zdobyli ponad 8 mln pluszaków.

Za kreację reklam Biedronki odpowiada agencja Duda Polska, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Wavemaker.

Według danych Kantar Media w pierwszej połowie br. cennikowe wydatki reklamowe Jeronimo Martins Polska w mediach pozainternetowych wyniosły 160,58 mln zł, o 13,5 proc. mniej niż rok wcześniej.

W pierwszym kwartale br. przychody sieci Biedronka wyniosły 3,4 mld euro, co oznacza wzrost o 3,9 proc. rdr. Wpływy liczone w złotych zwiększyły się o 9,2 proc. rdr, a sprzedaż porównywalna - o 6,5 proc. Na koniec marca tego roku sieć Biedronka liczyła 3 130 sklepów, o 120 więcej niż rok wcześniej.

Dołącz do dyskusji: Biedronka zapowiada kolejną akcję lojalnościową z maskotkami. „Nowy gang 26 sierpnia” (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Nick
W lidlu o niebo ładniejsze pluszaki beda :)
0 0
odpowiedź
User
Leon
Jeszcze więcej śmieci...
0 0
odpowiedź