Pracownicy Biedronki jako świeżoznawcy reklamują owoce i warzywa (wideo)
Bohaterami nowej kampanii reklamowej sklepów Biedronka (należących do Jeronimo Martins Polska) są ich pracownicy. W akcji promowane są świeże owoce i warzywa.
Reklamy pokazują, jak pracownicy Biedronki z podobnym zaangażowaniem, z którym zajmują się obowiązkami i pasjami z życiu prywatnym, pracują w tych sklepach przy dostarczaniu i sprzedaży świeżych owoców i warzyw. Sami określają się jako świeżoznawcy.
Każdy z trzech spotów kończy się hasłem „Więcej świeżości w codzienności” i logo z napisem „Świeżoznawcy Biedronki”.
W sklepach Biedronka od końca sierpnia trwa kolejna odsłona promocji „Gang Słodziaków”, w której za odpowiednio drogie zakupy z kartą Moja Biedronka otrzymuje się naklejki, które można wymieniać na maskotki zwierząt i książkę o ich przygodach. Dodatkowe naklejki są przyznawane, jeśli wśród kupionych produktów są owoce lub warzywa.
Konkurencyjny Lidl w odpowiedzi pod koniec września wprowadził do sprzedaży pluszaki Lidlaki. Nie jest z nimi związana żadna promocja. Natomiast od sierpnia sieć promuje żywność z niższą zawartością soli i cukru, w obecnej akcji do wygrania jest komiks dla dzieci o zdrowym żywieniu.
Działania reklamujące Biedronkę obejmują wszystkie najważniejsze kanały komunikacji, na czele z telewizją i internetem.
Kreacją reklam zajmuje się agencja Duda Polska, za działania w internecie - agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Wavemaker.
W trzecim kwartale br. sprzedaż w sieci Biedronka wzrosła o 10,9 proc. do 3,2 mld euro. Natomiast sprzedaż w złotych w porównywalnej liczbie sklepów (LfL, like-for-like) poszła w górę o 7,8 proc.
Na koniec września działały 2 932 sklepy Biedronka, o 32 więcej niż na koniec ub.r.
Dołącz do dyskusji: Pracownicy Biedronki jako świeżoznawcy reklamują owoce i warzywa (wideo)