BIG InfoMonitor edukuje na Facebooku
Biuro Informacji Gospodarczej InfoMonitor rozpoczyna nową kampanię edukacyjną mającą na celu zwiększenie świadomości internautów co do funkcjonowania BIGów. Akcja jest realizowana za pośrednictwem portalu Facebook, gdzie uruchomiony został nowy profil BIG.pl.
BIG InfoMonitor prowadzi Rejestr Dłużników BIG - przyjmuje, przechowuje oraz udostępnia informacje o zadłużeniu konsumentów i przedsiębiorców. Biuro publikuje też InfoDług - raport o zadłużeniu Polaków.
Na facebookowym profilu znajdują się porady dla konsumentów, informacje eksperckie, specjalne aplikacje oraz gry z nagrodami.
"Dzisiaj oddajemy naszym klientom oraz internautom do dyspozycji nowy kanał komunikacji w postaci profilu BIG.pl na portalu facebook.com. Dzięki niemu każdy będzie mógł dowiedzieć się, jak współpracować z Biurami Informacji Gospodarczej, jakie informacje może tam uzyskać oraz dlaczego i kiedy powinien z nich korzystać" – mówi Marcin Ledworowski, wiceprezes Biura Informacji Gospodarczej InfoMonitor S.A.
Kampania na Facebooku została zaprojektowana pod kątem edukacji. Na profilu BIG.pl będzie można znaleźć informację na temat skali problemu zadłużenia w Polsce, sposobów radzenia sobie z nieterminowymi płatnościami oraz zasięgnąć porad ekspertów. Za pośrednictwem profilu przedstawiciele BIG InfoMonitor będą zachęcać do regularnego wywiązywania się z płatności oraz budowania pozytywnej historii wierzytelności. Dzięki profilowi BIG.pl internauci będą mogli również dowiedzieć się, czy problem zadłużenia może dotyczyć również ich samych.
Za pośrednictwem specjalnie przygotowanych aplikacji oraz gier z nagrodami, BIG InfoMonitor zamierza zachęcać do zainteresowania się tematyką radzenia sobie z zadłużeniem oraz regulowania terminowo swoich płatności.
Dołącz do dyskusji: BIG InfoMonitor edukuje na Facebooku