Bing - nowa wyszukiwarka Microsoftu
Microsoft zaprezentował nową wersję swojej wyszukiwarki internetowej o nazwie Bing.com.
Usługa, która do tej pory znana była pod roboczą nazwą Kumo, zostanie w pełni udostępniona na całym świecie 3 czerwca pod adresem www.bing.com.
Koncern z Redmond zapowiada, że celem jego nowej platformy jest wyjście poza samo wyszukiwanie poprzez pomaganie użytkownikom w podejmowaniu szybszych i bardziej uzasadnionych decyzji, takich jak robienie zakupów czy planowanie podróży.
Dlatego Microsoft nazywa swój nowy produkt "maszyną decyzyjną" ("decision engine"), dzięki której kupowanie telefonu komórkowego, biletu lotniczego czy też szukanie najbliższej restauracji, ma być dużo łatwiejsze poprzez dostarczanie wyników opartych na poprzednich podobnych wyszukiwaniach użytkownika.
Wyszukiwanie za pomocą Bing ma być także dużo szybsze, gdyż jak zapowiada firma, znacząco zmniejszona zostanie ilość kliknięć jakie będzie musiał wykonać internauta aby znaleźć poszukiwane informacje.
Bing całkowicie zastąpi obecną usługę Microsoftu znaną pod nazwą Windows Live Search (live.com), która nie potrafi zagrozić liderom rynku Google i Yahoo.
Wyszukiwarkę będzie promować przygotowana przez agencję JWT i warta około 100 milionów dolarów globalna kampania reklamowa, obejmującą internet, telewizję, prasę oraz radio.
źródło: vnunet.com
Dołącz do dyskusji: Bing - nowa wyszukiwarka Microsoftu