Black Red White reklamuje „bilion możliwości” mebli Possi Light (wideo)
Ruszyła trzymiesięczna kampania reklamowa kolekcji mebli Possi Light produkowanych przez Black Red White. Akcję producent przygotował wspólnie z firmami Film Produkcja i Starcom.
Kampania reklamowa pokazuje, że meble Possi Light oferują szerokie możliwości ich konfigurowania przez użytkowników. W ten sposób dopasowują się do potrzeb zmieniających się z czasem. W spocie jest to pokazane na przykładzie rodziny z dziećmi.
Akcja reklamowa zaczęła się 3 czerwca i potrwa 3 miesiące. Obejmuje m.in. telewizję, internet, kina, public relations (m.in. event 1 czerwca w Warszawie) oraz salony Black Red White (ekspozycje mebli Possi Light, ozdobione tysiącami ręcznie wykonanych ptaków origami, które symbolizują lekkość, oryginalność i nowoczesność kolekcji).
Ponadto w serwisie internetowym Brw.com.pl (a także w salonach firmy) zostanie niebawem udostępniony konfigurator, za pomocą którego każdy użytkownik będą mogli zaprojektować własne meble i zamówić je bez wychodzenia z domu.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Produkcją spotu telewizyjnego, wyreżyserowanego przez Martę Pruską, zajął się dom produkcyjny Film Produkcja, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Black Red White reklamuje „bilion możliwości” mebli Possi Light (wideo)