SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Blue Grass dla marki Loge

Ruszyła kampania billboardowa promująca markę armatury łazienkowej Loge, należącą do portfolio firmy Novoterm.

Podstawowym celem akcji jest przedstawienie nowej marki konsumentom i podkreślenie jej unikalnego wzornictwa.

Kampania przebiegać będzie w trzech dwutygodniowych odsłonach w okresie od połowy lipca do końca sierpnia. Zasięgiem obejmie następujące miasta: Warszawę oraz miasta GOP (etap pierwszy), Trójmiasto, Poznań, Łódź, Toruń i Bydgoszcz (etap drugi), Wrocław, Kraków, Kielce, Radom i Opole (etap trzeci).

Całość przedsięwzięcia zrealizowana zostanie łącznie na kilkuset nośnikach.

Kampania billboardowa jest kolejnym, obok reklamy prasowej w czasopismach branżowych i tematycznych, elementem działań promocyjnych marki Loge w tym roku. Firma Novoterm powierzyła przygotowanie i pełną obsługę kampanii agencji reklamowej Blue Grass. Do zadań agencji należało m.in. stworzenie kreacji oraz planowanie i zakup mediów.

Dołącz do dyskusji: Blue Grass dla marki Loge

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl