Blue Grass dla marki Loge
Ruszyła kampania billboardowa promująca markę armatury łazienkowej Loge, należącą do portfolio firmy Novoterm.
Podstawowym celem akcji jest przedstawienie nowej marki konsumentom i podkreślenie jej unikalnego wzornictwa.
Kampania przebiegać będzie w trzech dwutygodniowych odsłonach w okresie od połowy lipca do końca sierpnia. Zasięgiem obejmie następujące miasta: Warszawę oraz miasta GOP (etap pierwszy), Trójmiasto, Poznań, Łódź, Toruń i Bydgoszcz (etap drugi), Wrocław, Kraków, Kielce, Radom i Opole (etap trzeci).
Całość przedsięwzięcia zrealizowana zostanie łącznie na kilkuset nośnikach.
Kampania billboardowa jest kolejnym, obok reklamy prasowej w czasopismach branżowych i tematycznych, elementem działań promocyjnych marki Loge w tym roku. Firma Novoterm powierzyła przygotowanie i pełną obsługę kampanii agencji reklamowej Blue Grass. Do zadań agencji należało m.in. stworzenie kreacji oraz planowanie i zakup mediów.
Dołącz do dyskusji: Blue Grass dla marki Loge