"Boksy" w Interia.pl
Portal Interia.pl rozszerzył swoją ofertę reklamową, wprowadzając do sprzedaży tzw. boksy reklamowe.
Pojawiają się one przy wynikach zapytań, wpisywanych przez użytkowników w wyszukiwarce portalu.
- Od stycznia tego roku mamy najlepszą na świecie wyszukiwarkę, teraz dodajemy do niej świetne, autorskiej produkcji narzędzie reklamowe - komentuje Jacek Pasławski, Prezes Zarządu Interia.pl. - Sprzedawane w modelu pay-per-click boksy są doskonałym rozwiązaniem dla tych, którzy oczekują od reklamy szybkiego efektu sprzedażowego i są skłonni zapłacić za skierowanego do nich potencjalnego klienta - dodaje.
Korzystanie z nowej oferty umożliwia specjalny serwis boksy.interia.pl.
Uruchomienie boksów w wyszukiwarce ma przyczynić się do zwiększenia dynamiki wzrostu przychodów portalu Interia.pl ze sprzedaży usług reklamowych. Według danych eMarketer.com, w USA udział reklam opartych na wynikach wyszukiwania, w łącznych wydatkach na promocję w Internecie, wyniósł w zeszłym roku 39,5%. W Polsce, według raportu IAB, udział ten jest znacząco niższy - choć wzrósł z 5% w 2003 r. do 7% w roku 2004. Tendencje światowe pozwalają przewidywać, że w kolejnych latach udział reklam związanych z wynikami wyszukiwania w ogólnych wydatkach na rodzimą reklamę online będzie się dynamicznie się powiększał.
- Mamy podwójny powód do radości. Intensywnie rośnie rynek, stanowiący główne źródło przychodów portalu, a gotówkowe przychody reklamowe portalu rosną szybciej, niż reklama internetowa ogółem - mówi Jacek Pasławski. - To dobrze rokuje na przyszłość, zwłaszcza w kontekście obecnego rozszerzenia wachlarza naszych usług reklamowych.
Dołącz do dyskusji: "Boksy" w Interia.pl