SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Bols wybrał agencję PR

Agencja BC MFD Media Communications z Bolsem

Agencja BC MFD Media Communications rozpoczęła współpracę w zakresie działań public relations dla kolejnych marek firmy Bols sp.z o. o. W portfolio agencji znalazły się cztery nowe marki: Metaxa, Jim Beam, Grant's oraz Jagermeister.

Agencja będzie odpowiedzialna za stworzenie koncepcji kreatywnej obejmującej kształtowanie wizerunku poszczególnych marek na polskim rynku oraz działania media relations.

Agencja przedłużyła również kontrakt na obsługę public relations kalifornijskich win E&J Gallo oraz koniaku Remy Martin, których dystrybutorem jest Bols sp. zoo.

W działaniach promocyjnych dla Grant’sa mają pomóc szkockie korzenie tego trunku, które zostawały potraktowane jako podstawa jego kampanii wizerunkowej.

Jim Beam promowany będzie natomiast jako amerykański burbon dla młodych mężczyzn. W przypadku marki Metaxa planowana kampania wizerunkowa opierać się będzie głównie na współpracy z organizacjami olimpijskimi w Polsce. „Grecki rodowód Metaxy doskonale pasuje do idei igrzysk olimpijskich”- twierdzi Ewa Tarnawska, brand manager marki.

Agencja BC MFD podpisała również na kolejny rok umowę z GROUPE SEB POLSKA, w skład której wchodzą takie marki jak: Tefal, Moulinex, Rowneta i Krups.

Dołącz do dyskusji: Bols wybrał agencję PR

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl