Bosch uruchomił akcję testowania odkurzaczy
Bosch zachęca Polaków do przetestowania swoich nowych modeli odkurzaczy. Akcję promuje kampania w prasie i internecie.
Wybrani konsumenci przez miesiąc będą mieli możliwość sprawdzenia we własnym domu skuteczności i funkcjonalności odkurzaczy Boch, m.in. modeli Free’e.
Aby zgłosić chęć udziału należy wejść na stronę www.odkurzacze-bosch.pl i wypełnić formularz kwalifikacyjny. Pozwoli on wyłonić testerów oraz wybrać dopasowany do ich potrzeb model odkurzacza. Rejestracja uczestników rozpoczęła się 12 lutego i potrwa do 31 marca. Po zakończeniu testowania sprzęt stanie się własnością laureatów.
Komunikacja akcji obejmuje kampanię prasową w mediach kobiecych (np. Elle, InStyle, Claudia, Przyjaciółka), lifestyle’owych (np. Party) i opiniotwórczych (np. Polityka, Wprost), a także promocję na Facebooku, w sewisie Google i innych portalach internetowych.
Realizatorem konkursu jest krakowska agencja Insignia, która zajmuje się również promocją w internecie. Layouty materiałów prasowych przygotowała agencja Just. Za zakup mediów do kampanii prasowej odpowiada dział marketingu BSH.
Dołącz do dyskusji: Bosch uruchomił akcję testowania odkurzaczy