BPH na okładkach Ad-verto
Agencja Begimo realizuje dwutygodniową kampanię banku BPH na okładkach biletowych Ad-verto.
Kampania Ad-verto dla BPH realizowana jest na 8 największych dworcach kolejowych - Warszawa, Kraków, Katowice, Gdańsk, Gdynia, Wrocław, Poznań i Szczecin. Podróżni zakupujący bilety, otrzymują je w etui, na którym znajdują się motywy reklamowe BPH. Layout okładek nawiązuje do projektów reklamowych banku, ukazujących się równolegle w telewizji i prasie.
"Cieszymy się faktem, iż kolejny, prestiżowy reklamodawca zainteresował się naszym sztandarowym produktem - Ad-verto. Obserwujemy w ostatnim czasie duże zainteresowanie ofertą Begimo i mamy nadzieję, że jest to tendencja wzrostowa" - Beata Cebula, Marketing Manager Begimo SA
Na powierzchni Ad-verto, promowana jest oferta pożyczek gotówkowych BPH "Pożyczka od ręki".
Dołącz do dyskusji: BPH na okładkach Ad-verto