SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Budweiser: To je pivo, České pivo (wideo)

Pod hasłem "To je pivo, České pivo" ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa piwa Budweiser. Akcja obejmująca telewizję i BTL podkreśla pochodzenie tej marki.

Rozpoczęta właśnie wizerunkowa kampania reklamowa piwa Budweiser w żartobliwy sposób promuje pochodzenie i zalety tej marki. W telewizyjnym spocie wykorzystywanym w tej akcji lektor po czesku opisuje to piwo, podczas gdy eksponowana jest wypełniona nim butelka. Wraz z działaniami reklamowymi do sprzedaży w limitowanej ilości trafia zestaw promocyjny Budweisera złożony się z ośmiu półlitrowych butelek piwa ze szklanką dołączoną w prezencie.




Akcja reklamowa obejmuje telewizję (TVP, Polsat, Polsat2, TVN, TVN7, TVN24, TV4 i kanały tematyczne takie jak TVN Turbo, Polsat Sport, Discovery, Orange Sport) oraz BTL. Kreację kampanii - zaplanowanej na 6 tygodni - przygotowała agencja Hossa Advertising, spot telewizyjny zrealizował dom produkcyjny Lightcraft, działania public relations prowadzi agencja ATW Communications, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MPG.

Dołącz do dyskusji: Budweiser: To je pivo, České pivo (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl