Budweiser: To je pivo, České pivo (wideo)
Pod hasłem "To je pivo, České pivo" ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa piwa Budweiser. Akcja obejmująca telewizję i BTL podkreśla pochodzenie tej marki.
Rozpoczęta właśnie wizerunkowa kampania reklamowa piwa Budweiser w żartobliwy sposób promuje pochodzenie i zalety tej marki. W telewizyjnym spocie wykorzystywanym w tej akcji lektor po czesku opisuje to piwo, podczas gdy eksponowana jest wypełniona nim butelka. Wraz z działaniami reklamowymi do sprzedaży w limitowanej ilości trafia zestaw promocyjny Budweisera złożony się z ośmiu półlitrowych butelek piwa ze szklanką dołączoną w prezencie.
Akcja reklamowa obejmuje telewizję (TVP, Polsat, Polsat2, TVN, TVN7, TVN24, TV4 i kanały tematyczne takie jak TVN Turbo, Polsat Sport, Discovery, Orange Sport) oraz BTL. Kreację kampanii - zaplanowanej na 6 tygodni - przygotowała agencja Hossa Advertising, spot telewizyjny zrealizował dom produkcyjny Lightcraft, działania public relations prowadzi agencja ATW Communications, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MPG.
Dołącz do dyskusji: Budweiser: To je pivo, České pivo (wideo)