SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Burger King pyta McDonald's, czy zna clowna do pracy

Belgijski oddział Burger Kinga opublikował w social mediach ogłoszenie z aluzją do konkurenta, McDonald's.

Ogłoszenie o pracę dla… clowna pojawiło się na profilu Burger Kinga na LinkedIn. Kandydaci muszą przede wszystkim mieć doświadczenie w branży fastfoodów, ale nie muszą umieć robić Whooperów.

Ogłoszenie pojawiło się na belgijskim profilu Burger Kinga z okazji 5. rocznicy działalności sieci w tym kraju. Poszukiwany clown ma pracować przez jeden dzień, w środę 29 czerwca.

Przy tej okazji Burger King, nie pierwszy raz skądinąd, pozwolił sobie na małą zaczepkę największego konkurenta. W ogłoszeniu oznaczono McDonald's z pytaniem, czy nie znają kogoś, kto mógłby na jeden dzień stać się clownem w Burger Kingu. A przecież to clowni kojarzą się mocno z wizerunkiem fastfoodu ze złotymi łukami w logo.

Aktywację przygotowała agencja Buzzman.

Zobacz: Nietypowa promocja. Darmowa kanapka z Burger Kinga za kupno frytek konkurencji

To kolejny raz, kiedy Burger King nawiązuje w swojej komunikacji do McDonald's. W grudniu ubiegłego roku oddział Burger Kinga w Niemczech na 50. rocznicę działania McDonald’s w tym kraju ufundował serię billboardów. 

15 plakatów rozmieszczonych w całym mieście przedstawiała obie marki jako królów i nadwornych błaznów, stylizowanych na średniowieczny dwór, z hasłem: "Każdy król potrzebuje klauna".

Dołącz do dyskusji: Burger King pyta McDonald's, czy zna clowna do pracy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl