Business English w 'Gazecie Wyborczej'
Od poniedziałku do środy (15-17 maja) do 'GW' dołączane będą bezpłatne płyty do nauki języka angielskiego 'Business English'.
Cykl składa się z trzech płyt z multimedialnymi lekcjami, które obejmują między innymi takie tematy, jak: company organisation (firma, jej struktura i organizacja, opis procedur), job descriptions (opisy stanowisk i zawodów, listy motywacyjne), foreign travel (słownictwo niezbędne w czasie wyjazdów za granicę). Materiał lekcyjny na płytach został wzbogacony filmami wideo, interaktywnymi ćwiczeniami, nagraniami słówek, dialogów i tekstów. Możliwa jest ustna komunikacja z programem, który m.in. ocenia wymowę użytkownika i umożliwia wykonywanie ćwiczeń głosowych.
Opracowanie merytoryczne płyt powierzono wydawnictwu interaktywnemu Young Digital Planet.
Opiekę promocyjną nad cyklem „Business English” sprawuje Monika Matyjasiak z redakcji „Gazety Wyborczej".
Promocja cyklu „Business English” obejmuje: prasę - „Gazetę Wyborczą” i „Metro”; stacje radiowe - Radio ZET, RMF FM, PR 3 Polskiego Radia, Radiostację; telewizję - TVP, TVN, Polsat oraz internet - portal Gazeta.pl.
Dołącz do dyskusji: Business English w 'Gazecie Wyborczej'