SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Business Insider Polska ma więcej użytkowników i mniej odsłon niż Next.gazeta.pl, Money.pl na czele serwisów gospodarczych (TOP 10)

Polska wersja Business Insidera notowała w ostatnich miesiącach więcej użytkowników niż Next.gazeta.pl, ale mniej odsłon i dużo krótszy czas korzystania. Liderem wśród serwisów o tematyce gospodarczej jest Money.pl, wyprzedzający Biznes.onet.pl, Infor.pl i Finanse.wp.pl.

Next.gazeta.pl został uruchomiony przez Agorę w połowie marca br., po tym jak firma w związku z globalnym przejęciem Business Insidera przez Axel Springer zrezygnowała z licencji na polską wersję BI. Serwis Next.gazeta.pl, zarządzany przez Rafała Hirscha, zastąpił działy Gazeta.pl o technologiach i pieniądzach.

W kwietniu br. stronę odwiedziło 1,04 mln realnych użytkowników, którzy wykonali 6,03 mln odsłon, a każdy korzystał z niej średnio przez 9 minut i 30 sekund - pokazują wyniki badania Gemius/PBI. W listopadzie witryna miała prawie dwa razy więcej użytkowników (1,99 mln) i trzy razy więcej odsłon (17,77 mln). Przeciętny czas korzystania z niej przez odwiedzającego ustabilizował się na poziomie 12-13 minut.

W prawie każdym kolejnym miesiącu Next.gazeta.pl miał coraz więcej użytkowników i odsłon.

Odwiedzialność Next.gazeta.pl w 2016 r.

(badanie Gemius/PBI) WIRTUALNEMEDIA.PL

miesiąc

realni użytkownicy

odsłony

czas korzystania [godz]

średni czas korzystania [godz:min:sek]

zasięg

kwiecień

1 043 802

6 034 789

165 275

0:09:30

4,05%

maj

1 048 649

6 163 132

177 496

0:10:09

4,16%

czerwiec

1 089 628

6 947 089

195 252

0:10:45

4,27%

lipiec

1 333 563

12 921 016

291 656

0:13:07

5,29%

sierpień

1 267 958

13 439 450

316 837

0:15:00

5,14%

wrzesień

1 520 706

15 695 451

347 039

0:13:42

6,00%

październik

1 528 077

15 057 773

331 473

0:13:01

5,86%

listopad

1 987 916

17 773 346

405 082

0:12:14

7,49%

Polska wersja Business Insidera została uruchomiona na początku maja przez Grupę Onet-RAS Polska. W pierwszym, niepełnym miesiącu działania zanotowała 1,94 mln realnych użytkowników, 5,58 mln odsłon i 2:05 minuty średniego czasu korzystania przez odwiedzającego.

Do listopada liczba użytkowników serwisu wzrosła o ponad 50 proc. (do 2,76 mln), a liczba odsłon - o ponad 100 proc. (do 11,73 mln). Natomiast przeciętny czas spędzany na stronie przez odwiedzającego wynosi około dwóch minut.

Odwiedzialność Businessinsider.com.pl w 2016 r.

(badanie Gemius/PBI) WIRTUALNEMEDIA.PL

miesiąc

realni użytkownicy

odsłony

czas korzystania [godz]

średni czas korzystania [godz:min:sek]

zasięg

maj

1 943 009

5 575 000

67 353

0:02:05

7,70%

czerwiec

1 700 963

7 147 245

57 936

0:02:03

6,67%

lipiec

2 152 685

8 954 725

60 657

0:01:41

8,54%

sierpień

2 489 465

8 824 485

77 819

0:01:53

10,10%

wrzesień

2 103 986

7 602 439

64 791

0:01:51

8,30%

październik

2 527 781

8 762 038

89 004

0:02:07

9,69%

listopad

2 758 113

11 732 832

111 126

0:02:25

10,40%

Tylko na komputerach Next.gazeta.pl w marcu br. zanotował 499,6 tys. użytkowników, 2,38 mln odsłon i 9:03 minuty średniego czasu korzystania przez odwiedzającego. Poziom miliona użytkowników witryna przekroczyła w lipcu, a 10 mln odsłon - we wrześniu. W minionym miesiącu osiągnęła rekordową liczbę użytkowników (1,29 mln) i odsłon (11,46 mln), natomiast najdłuższy przeciętny czas korzystania zanotowała w sierpniu i wrześniu.

Odwiedzialność Next.gazeta.pl w 2016 r. na komputerach

(badanie Gemius/PBI) WIRTUALNEMEDIA.PL

miesiąc

realni użytkownicy

odsłony

czas korzystania [godz]

średni czas korzystania [godz:min:sek]

zasięg

marzec

499 584

2 378 780

75 387

0:09:03

2,28%

kwiecień

809 082

4 110 244

125 382

0:09:18

3,14%

maj

859 371

4 217 736

132 087

0:09:13

3,41%

czerwiec

875 704

4 856 519

147 732

0:10:07

3,43%

lipiec

1 036 809

8 856 156

210 377

0:12:10

4,11%

sierpień

1 034 242

9 509 720

230 701

0:13:23

4,19%

wrzesień

1 112 564

11 064 522

251 582

0:13:34

4,39%

październik

1 084 660

10 076 880

231 747

0:12:49

4,16%

listopad

1 290 414

11 458 018

271 971

0:12:39

4,86%

Businessinsider.com.pl na komputerach notuje zdecydowanie więcej użytkowników niż Next.gazeta.pl - w maju miał ich 1,47 mln, a w listopadzie 1,94 mln. Natomiast liczba odsłon witryny zwiększyła się w tym czasie prawie dwukrotnie - z 4,19 mln do 8,19 mln.

Odwiedzialność Businessinsider.com.pl w 2016 r. na komputerach

(badanie Gemius/PBI) WIRTUALNEMEDIA.PL

miesiąc

realni użytkownicy

odsłony

czas korzystania [godz]

średni czas korzystania [godz:min:sek]

zasięg

maj

1 471 086

4 190 736

57 261

0:02:20

5,83%

czerwiec

1 230 957

5 180 341

37 949

0:01:51

4,83%

lipiec

1 543 521

6 859 508

40 445

0:01:34

6,12%

sierpień

1 802 829

5 759 177

46 938

0:01:34

7,31%

wrzesień

1 603 717

5 422 503

41 878

0:01:34

6,33%

październik

1 882 603

5 741 967

54 722

0:01:45

7,22%

listopad

1 944 529

8 189 033

71 254

0:02:12

7,33%

Dołącz do dyskusji: Business Insider Polska ma więcej użytkowników i mniej odsłon niż Next.gazeta.pl, Money.pl na czele serwisów gospodarczych (TOP 10)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
marketer
Business Insider Polska to porażka roku, szajs tabloidowy jaki mało. Gdyby nie ruch napędzany ze strony głównej Onetu, to nikt nie wiedziałby że taki gniot istniej
0 0
odpowiedź
User
atos
Business Insider Polska to porażka roku, szajs tabloidowy jaki mało. Gdyby nie ruch napędzany ze strony głównej Onetu, to nikt nie wiedziałby że taki gniot istniej


A next to coś lepszego? BI i Next to pudelki biznesowe - niesłychana miernota. Odnotowują odwiedziny tylko ze stron głównych Onetu i gazety.pl, kiedy mocno podrasują tytuły i dadzą sensacyjne zdjęcia.
0 0
odpowiedź
User
WALTER
oba serwisy to dno, ale BI przebija poziom głupoty w sposób niewiarygodny. Ale cóż Onet będzie marnował kasę na ten denny serwis bo musi - nie ma wyboru.

Pewnie za jakiś czas wywalą naczelnego i połowę redakcji i zaczną od nowa budować.
0 0
odpowiedź