Call Center Poland SA dla wydawnictw
Wydawnictwa są jednym z głównych klientów Call Center Poland SA. W listopadzie dołączyły dwa kolejne
Od miesiąca CCP prowadzi telefoniczną sprzedaż prenumeraty czasopism wydawanych przez Wydawnictwo TRENDY.
Wydawnictwo Trendy specjalizuje się w publikacjach B2B (business-to-business). Wydaje między innymi tygodnik Gazeta Bankowa i cztery publikacje o tematyce podatkowej.
Misją publikacji wydawanych przez Trendy jest informowanie i doradzanie, a ich odbiorcami są profesjonaliści, których głównym narzędziem pracy jest informacja
i wiedza. Na przykład, według badań Instytutu Pentor, 91 procent menedżerów bankowych regularnie czyta Gazetę Bankową. Z kolei odbiorcami Doradcy Podatnika (i trzech siostrzanych publikacji) są dyrektorzy finansowi i księgowi krajowych firm. I właśnie do tych grup docelowych skierowany jest wieloetapowy projekt.
W czasie prowadzonej rozmowy telefonicznej klient może złożyć zamówienie na prenumeratę, poprosić o formularz prenumeraty czy o przesłanie najpierw egzemplarza pokazowego. Wśród osób, które zdecydowały się na prenumeratę, największym zainteresowaniem cieszyło się czasopismo VAT. Aż 78,50% było zainteresowanych otrzymaniem egzemplarza pokazowego, a 2,80% całym pakietem czasopism wydawnictwa.
6 grudnia ruszył drugi etap akcji telemarketingowej polegający na nawiązaniu ponownego kontaktu z klientami, którzy otrzymali pokazowe egzemplarze czasopism i przekonanie ich do złożenia zamówienia na prenumeratę.
Również w listopadzie CCP rozpoczęła się współpraca z Polskimi Wydawnictwami Specjalistycznymi PROMEDIA zakresie telefonicznej sprzedaży miesięcznika HOTELARZ.
HOTELARZ to miesięcznik business-to-business skierowany do branży hotelarskiej. Spośród wszystkich tego typu pism na rynku ma największą tradycję - ukazuje się nieprzerwanie od 1962 roku. Pismo tworzone jest przez doświadczony zespół dziennikarzy znających polski rynek hotelowy. Wśród autorów tekstów jest wielu polskich hotelarzy, uznanych specjalistów w swojej dziedzinie. Z HOTELARZEM współpracują także eksperci znający potrzeby i problemy branży, a także pracownicy firm zajmujących się dostarczaniem produktów, usług i rozwiązań do sektora hotelarskiego. W wyniku przeprowadzonej akcji telemarketingowej 8% osób złożyło zamówienie na prenumeratę a 10% poprosiło najpierw o przesłanie egzemplarza pokazowego.
Dołącz do dyskusji: Call Center Poland SA dla wydawnictw