Canal+ online i Netflix we wspólnej ofercie za 65 zł
Canal+ Polska i Netflix wprowadzają wspólną ofertę ze swoimi internetowymi platformami subskrypcyjnymi. Usługa kosztuje 65 zł miesięcznie, w promocji przez pierwszy miesiąc 40 zł.
Wspólna oferta obejmuje pełny dostęp do Netflixa i oraz pakiet Canal+ z platformy Canal+ online.
Cena wynosi 65 zł miesięcznie, przy czym przez pierwszy miesiąc jest promocyjnie obniżona o 25 zł (z uwzględnieniem 5 zł rabatu za zgody marketingowe). Z usługi można zrezygnować w dowolnym momencie, także w trakcie pierwszego miesiąca korzystania.
- Strategią Canal+ jest bycie agregatorem treści. Współpracę z Netflixem zaczęliśmy od wspólnej oferty dla klientów telewizji satelitarnej, a dziś rozszerzamy ją na pole naszego serwisu online. Dzięki tej kooperacji dajemy klientowi najlepszą ofertę w najkorzystniejszej cenie - mówi Edyta Sadowska, prezes i dyrektor generalna Canal+ w Polsce.
- Dzięki naszemu partnerstwu zaoferujemy polskim widzom Canal+ jeszcze bogatszy dostęp do ich ulubionych seriali, filmów oraz wyjątkowych tytułów dla najmłodszych z unikalnej biblioteki Netflix. Tym samym stworzyliśmy na polskim rynku jedyną w swoim rodzaju ofertę online z dostępem do najlepszych filmów, seriali i transmisji sportowych - zapewnia Maja Porczyńska, szefowa rozwoju biznesu i partnerstw strategicznych Netfliksa w Europie Środkowo-Wschodniej.
W ramach pakietów Canal+ Polska z telewizją satelitarną dostęp do Netflixa pojawił się pod koniec 2019 roku.
Na Canal+ online cztery pakiety
Serwis Canal+ online został uruchomiony wiosną ub.r., natomiast w maju br. wprowadzono na nim cztery nowe pakiety, z których ten Canal+ jest podstawowy. Kosztuje on 45 zł miesięcznie (przez pierwszy miesiąc 20 zł), obejmuje 17 własnych stacji Canal+ Polska i ich treściami VoD (głównie serialami, filmami i programami). Canal+ Polska nie ujawnia, ilu użytkowników płaci za dostęp do Canal+ online.
Na koniec czerwca ub.r. Canal+ Polska miał 2,37 mln zł klientów bezpośrednich (0,3 proc. więcej niż rok wcześniej), czyli korzystających z Platformy Canal+, oferty telekomunikacyjnej, serwisów VoD i jej pakietów na platformie Player należącej do Grupy TVN Discovery.
Netflix na czele platform VoD w Polsce
W drugim kwartale br. Netflix osiągnął wzrost przychodów o 19,4 proc. do 7,34 mld dolarów i zysku netto z 720 mln do 1,35 mld dolarów. W br. platforma zyskuje zdecydowanie mniej subskrybentów niż w poprzednich latach, na koniec czerwca miała ich globalnie 209,18 mln.
Netflix nie ujawnia, ilu ma subskrybentów w poszczególnych krajach poza USA i Kanadą. Od ponad roku jest najpopularniejszą platformą VoD w Polsce, w maju br. jego przeglądarkowa wersja zanotowała 5,84 mln użytkowników i 20,11 proc. zasięgu (według badania Mediapanel).
Natomiast serwis Canal+ online, działający pod adresem canalplus.com, miał 1,29 mln użytkowników i 4,46 proc. zasięgu.
Dołącz do dyskusji: Canal+ online i Netflix we wspólnej ofercie za 65 zł