Canal+ reklamuje ofertę filmową (wideo)
Pod hasłem "Gdzie są emocje?" rozpoczął się drugi etap wizerunkowejkampanii reklamowej Canal+. Akcja promuje ofertę filmową stacji.
Najnowsza kampania reklamowa Canal+ w żartobliwy sposóbpodkreśla, że stacja oferuje swoim widzom unikatowy i emocjonującyzestaw filmów. 30-sekundowy spot od 31 maja jest emitowany w TVP1,TVP2, TVN, TVN7, TVN24, TV4, Filmbox, Comedy Central, AXN, FOXlife,Hallmark, National Geographic, VH1, Movies 24, Discovery i MTV.
Kreację kampanii przebiegającej pod hasłem "Gdzie są emocje?"przygotowała agencja reklamowa Ogilvy Action, a planowaniem izakupem mediów zajął się dom mediowy MPG.
W pierwszym etapie wizerunkowej kampanii Canal+ promował sięjako stacja piłkarska. Trwał on do końca maja br.
Dołącz do dyskusji: Canal+ reklamuje ofertę filmową (wideo)