SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Carat będzie reklamować Enfamil

Dom mediowy Carat wygrał przetarg na obsługę mediową marki Enfamil, mlek modyfikowanych dla niemowląt produkowanych przez Mead Johnson Nutrition. Będzie odpowiedzialny za całościową komunikację tego brandu na polskim rynku.

Podczas przetargu na obsługę marki Enfamil brano pod uwagę potencjał realizacji celów marketingowych, pomysłowość wykorzystania kanałów komunikacyjnych oraz dopasowanie do potrzeb grupy docelowej. O zlecenie starały się wiodące domy mediowe.

Ostatecznie obsługą mediową Enfamilu będzie się zajmować Carat. Umowa została zawarta na czas nieokreślony. Wcześniej działaniami reklamowymi tej marki w Polsce we własnym zakresie zajmowała się firma Mead Johnson Nutrition.

Dołącz do dyskusji: Carat będzie reklamować Enfamil

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl