Carat Polska przejmuje od U2 Media budżet mediowy Aldi
Należący do Dentsu Aegis Network Polska dom mediowy Carat Polska rozpoczyna obsługę mediową sieci dyskontów spożywczo-przemysłowych Aldi Polska. Ostatnio zajmował się tym dom mediowy U2 Media należący do IPG Mediabrands.
Umowa obejmuje wsparcie strategiczne biznesu klienta, w tym planowanie i zakup mediów) tradycyjnych (bez internetu).
Za współpracę z Aldi będzie odpowiadał dedykowany zespół, który reprezentować będą: Łukasz Herman jako client partner, a także Magda Gołębiewska jako communications manager.
Współpraca między firmami jest efektem przetargu rozstrzygniętego w grudniu 2019 roku. Firmy nie zdradzają liczby i nazw pozostałych jego uczestników. Nie podają również na jak długo zawarły umowę.
Media tradycyjne do ostatnich kampanii Aldi w Polsce kupował dom mediowy U2 Media należący do IPG Mediabrands.
Za planowanie i zakup mediów internetowych odpowiadała agencja Boost.
Carat Polska nie startował wcześniej w przetargach organizowanych przez Aldi i po raz pierwszy będzie pracować z tą marką.
Aldi zatrudnia 60 tys. pracowników w całej Europie. Nowe hasło marki brzmi „Raz Aldi, Zawsze Aldi”. Twarzą kampanii tej marki była ostatnio Sonia Bohosiewicz. W 2018 roku sieć świętowała 10-lecie obecności w Polsce.
Dołącz do dyskusji: Carat Polska przejmuje od U2 Media budżet mediowy Aldi