Carat, Zenith i UM walczą o 34,4 mln zł budżetu mediowego PGE
Trzy domy mediowe złożyły oferty w prowadzonym przez PGE Polską Grupę Energetyczną przetargu na wybór domu mediowego dla PGE SA i PGE Obrót. Zenith broni klienta przed Carat Polska i UM.
Przetarg na wybór domu mediowego dla PGE trwa od października ub.r. Wybrana w nim agencja będzie pracować dla tej spółki przez dwa lata od zawarcia umowy.
Spółka w miniony poniedziałek 13 lutego dokonała komisyjnego otwarcia złożonych ofert. Wpłynęły trzy: od Carat Polska (Dentsu Aegis Network Polska), UM i Zenith. Ten ostatni broni obsługi budżetu PGE.
Carat złożył ofertę z ceną 11,8 mln zł brutto, UM - 11,2 mln zł, a Zenith - 10,3 mln zł brutto.
Podczas otwarcia ofert ujawniono, że wartość kontraktu wynosi 34,44 mln zł brutto.
PGE nie podało, kiedy wybierze zwycięzcę przetargu. Wybrana agencja mediowa zajmie się doradztwem, planowaniem i zakupem mediów, działaniami eventowymi oraz innymi działaniami marketingu zintegrowanego związanymi z reklamą wizerunkową, produktową i sprzedażową.
Dołącz do dyskusji: Carat, Zenith i UM walczą o 34,4 mln zł budżetu mediowego PGE