SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Carrefour wprowadza nową markę własną

Sieć Carrefour Polska rozszerza swoją ofertę w segmencie premium o linię tradycyjnych produktów i klasycznych dań kuchni polskiej. Polska Gościna to marka, która dostępna jest wyłącznie w sklepach tej sieci.

Nowe produkty marki Polska Gościna pochodzą od lokalnych, polskich producentów, bazują na tradycyjnych, regionalnych przepisach i oferują prosty skład. Jak podano w komunikacie "wprowadzenie nowej marki na wyłączność to odpowiedź Carrefour na zmiany w zwyczajach zakupowych Polaków, którzy poszukują oszczędności na zakupach, ale nie chcą rezygnować z produktów najwyższej jakości".

Produkty Polskiej Gościny skierowane są zarówno do koneserów polskich potraw, którzy chętnie wracają do dobrze sobie znanych smaków dzieciństwa, jak i osób, które z tradycyjną kuchnią polską mają do czynienia po raz pierwszy i chcą odkryć jej walory.

Wszystkie produkty nowej marki Carrefoura zostały wyprodukowane w Polsce przez lokalnych producentów, korzystających z tradycyjnych, regionalnych przepisów. Do ich wytworzenia używane są przede wszystkim składniki pochodzenia naturalnego, a wykorzystanie dodatkowych substancji ograniczone jest do minimum. Wiele produktów Polskiej Gościny sygnowanych jest prestiżowym znakiem „Produkt polski”. Wybrane artykuły posiadają także certyfikat „Chronione Oznaczenie Geograficzne”, podkreślający ich regionalność.

Polska Gościna oferuje ponad 30 produktów, a wśród nich wędliny i kiełbasy, różnego rodzaju sery: korycińskie, smażone, z Zakopanego, a także ciasta takie jak makowiec, piernik czy sękacz. Oferta obejmuje także miody, soki w szklanych butelkach czy warzywa konserwowe.

- Dziś konsumenci muszą mieć pewność co kupują – czy skład spożywanych przez nich produktów jest bezpieczny, chcą wiedzieć przez kogo zostały wytworzone. Dlatego wprowadzając na półki sklepów Carrefour produkty marki Polska Gościna tak mocno postawiliśmy na ich wysoką jakość i regionalne pochodzenie, które gwarantują sprawdzeni, lokalni przedsiębiorcy. Dobrze wiemy też, że ciesząc się produktami wysokiej jakości nie chcemy za nie przepłacać. Polska Gościna to wysokiej jakości, tradycyjne polskie produkty dostępne w przystępnych cenach, które zadowolą podniebienie miłośników polskich smaków, jak i tych, którzy jeszcze ich nie znają - mówi Katarzyna Zaręba-Tremelet, manager Grupy Kategorii Produktowych.

Dołącz do dyskusji: Carrefour wprowadza nową markę własną

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl