SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Chello rośnie w siłę

Internet chello ma już 700 000 uzytkowników

United Pan-Europe Communications N.V. ("UPC") oraz chello broadband n.v. ("chello") poinformowały, że globalna liczba użytkowników szerokopasmowego Internetu chello przekroczyła 700 tysięcy. W Polsce liczba użytkowników wynosiła we wrześniu 2002 roku blisko 12 tysięcy.

UPC i chello umożliwiają klientom szybki dostęp do Internetu, przez 24 godziny na dobę, za stałą miesięczną opłatą. Dzięki temu użytkownicy chello łatwo mogą korzystać z jego zasobów, rozrywki i informacji, bez ponoszenia dodatkowych kosztów telefonicznych.

John F. Riordan, prezes i dyrektor generalny UPC świętował sukces chello z 700-tysięcznym klientem w Wiedniu. "Jestem bardzo dumny z tego, że już 700 000 gospodarstw domowych może cieszyć się naszą szerokopasmową usługą. Osiągnięcie tak dużej liczby klientów było możliwe dzięki temu, że dążymy do dostarczania użytkownikom wyjątkowej usługi i wciąż podnosimy jej poziom. Szybki wzrost, który obserwujemy, jest najlepszym świadectwem sukcesu chello" - powiedział John F. Riordan.

"Internauci z całej Europy zauważają zalety chello i wybierają tę usługę dla siebie" - powiedziała Edyta Kurek, dyrektor ds. Internetu w UPC Telewizji Kablowej. "Ponad 700 tysięcy ludzi zdecydowało się na korzystanie z chello z uwagi na szybkość transmisji i możliwość stałego dostępu za stałą opłatą. Zalety chello dostrzeżono również w Polsce - badania firmy I-Metria wykazały, że umożliwia ono najszybszy dostęp do krajowych i zagranicznych stron; w grudniu otrzymaliśmy zaszczytny tytuł Produktu Roku miesięcznika PC World Komputer. Wierzymy, że wśród użytkowników chello w Europie, polscy internauci będą stanowić coraz większą grupę".

Dołącz do dyskusji: Chello rośnie w siłę

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl