SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Cityboard Media planuje

Cityboard Media wybrał agencję Powergraph, która opracuje projekty nowej kampanii autopromocyjnej.

- Po sukcesie „Dla Wymagających”, Cityboard Media konsekwentnie kontynuuje działania związane z popularyzowaniem outdooru i nowoczesnych narzędzi do planowania kampanii reklamy zewnętrznej - poinfomowamo w komunikacie firmy.

- Powergraph przedstawił propozycje, które były zbieżne z naszymi oczekiwaniami i założonymi celami, ale też uwzględniały specyfikę medium, jakim jest wielki format - podsumowała Marta Bryła, Dyrektor Działu Obsługi Klienta Cityboard Media.

Celem ogólnopolskiej kampanii promującej Cityboard Media w sezonie 2005 jest stymulowanie zainteresowania outdoorem wśród Klientów i domów mediowych oraz budowa marki firmy.

Dołącz do dyskusji: Cityboard Media planuje

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl