SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Claudia" lepsza od "Twojego Stylu"

"Claudia" najlepszym miesięcznikiem. "Twój Styl" stracił ponad 10%

W pierwszym półroczu 2003 najwięcej z reklam na rynku miesięczników zarobiła "Claudia", która w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego zwiększyła przychody o 18,5% - wynika z danych Agora Monitoring.
Dotychczasowy lider "Twój Styl" stracił ponad 10% i spadł na drugie miejsce. Na trzecim miejscu utrzymuje się "Elle" a na czwarte z szóstego rok wcześniej awansował "Murator".

miesięczniki ogólnopolskie reklamy krajowe i lokalne
Tytuł 2002 2003 dynamika
CLAUDIA 23 702 295 28 086 725 18,5%
TWÓJ STYL 25 334 815 22 602 750 -10,8%
ELLE 13 197 550 13 828 500 4,8%
MURATOR 9 351 216 11 852 188 26,7%
COSMOPOLITAN 10 590 400 10 913 850 3,1%
OLIVIA 9 848 390 9 573 295 -2,8%
GLAMOUR 0 8 248 685  
PLAYBOY 8 343 323 8 047 300 -3,5%
READER`S DIGEST PRZEGLĄD 6 752 063 7 116 208 5,4%
CZTERY KĄTY 6 672 786 6 737 900 1,0%
pozostałe 129 373 877 146 304 885 13,1%
Suma 243 166 714 273 312 286 12,4%

  • Sprawdź liderów reklamowych na rynku prasy ogólnopolskiej
  • Sprawdź liderów reklamowych na rynku prasy regionalnej
  • Dołącz do dyskusji: "Claudia" lepsza od "Twojego Stylu"

    0 komentarze
    Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl