CMO - Nowy tytuł od IDG Poland
Wydawnictwo IDG Poland SA. przygotowało na jesień 2005 premiery 2 nowych tytułów.
Pierwszy z tytułów, który IDG Poland wprowadza na rynek jesienią to CMO Magazyn Dyrektorów Marketingu. Premierowy numer polskiej edycji magazynu ukaże się 30 września 2005 r.
Nowy tytuł przeznaczony jest głównie dla osób zarządzających marketingiem w dużych i bardzo dużych firmach. Takie profilowanie pisma rzutuje na jego kształt.
Szerokie spojrzenie na marketing, z perspektywy doświadczeń najbardziej rozwiniętych rynków świata będzie wyróżniało CMO od czasopism obecnych już na rynku, poświęconych marketingowi.
CMO będzie prezentować najnowsze trendy i aktualne podejście do marketingu, podawać ciekawe przykłady i opinie ze świata, przekazywać wiedzę z najbardziej wartościowych źródeł, analizować skuteczne kampanie i interesujące badania.
Nowy tytuł ukaże się w nakładzie 5,5 tys. egzemplarzy.
Jesienią odbędą się 2 światowe premiery CMO: polskiej i chińskiej edycji tytułu.
Trwają przygotowania do wydania kolejnego tytułu grupy C - premiera już w październiku - informuje wydawnictwo IDG.
Redaktorem naczelnym CMO jest Gabriela Żółtaniecka - socjolog z doświadczeniem PR zdobytym we Włoszech. W 1995 r. ukończyła studia menedżerskie MBA ze specjalizacją w marketingu w szwajcarskiej szkole European University w Montreux. Współzałożycielka agencji public relations i reklamowych, specjalista marketingu wyrobów spirytusowych. W latach 2002-2003 prezes wydawnictwa "Pracownia Słów".
Dołącz do dyskusji: CMO - Nowy tytuł od IDG Poland