SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Co rozpala Twój apetyt?" w promocji Burger King

Burger King rozpoczął konkurs promocyjny pod hasłem "Co rozpala Twój apetyt?". Akcję wspiera kampania reklamowa w telewizji i na outdoorze.

W rozpoczętej właśnie promocji "King Deal" należy kupić w restauracji Burger King dowolny zestaw, odebrać zdrapkę i odpowiedzieć na pytanie "Co rozpala Twój apetyt?". W konkursie do wygrania są telewizory Sony Bravia z odtwarzaczami Blu-Ray oraz iPody Nano ze stacjami dokującymi. Na potrzeby akcji - zaplanowanej do 1 marca - uruchomiono serwis internetowy zestaw-za-zestaw.pl.

Promocję do 14 lutego będzie wspierać kampania reklamowa obejmująca telewizję (Comedy Central, AXN, National Geographic, Viva, MTV, Canal+, Extreme Sports i Movies24) i outdoor (nośniki w okolicach restauracji). Adaptacją wykorzystywanego w niej spotu zajęła się agencja FireFly Creation, która również wymyśliła i prowadzi całą akcję oraz przygotowała serwis zestaw-za-zestaw.pl. Natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction OMD, a działania public relations prowadzi agencja Solski Burson-Marsteller.

Dołącz do dyskusji: "Co rozpala Twój apetyt?" w promocji Burger King

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
MissCripsy
Podoba mi się ta reklama- a szczególnie końcowy fragment z kwestią:" Beneeeek…..!!!" :) Śmieszne! Szkoda tylko, że nie jest to nasza reklama tylko jak z artykułu powyżej wynika -adaptacja.Trzeba przyznać, że od powrotu burger king zaczął nieźle walczyć na naszym terenie (PL). Bardzo dobrze, brakowało nam jakiś takich odważnych kampanii. Jakiś czas temu walczyli też o zmianę pięciozłotówki, nie wiem czy to nadal trwa? ...
odpowiedź
User
Anielica180
wszystko fajnie szkoda tylko ze laska siedzi na miejscu pasazera wiec jak ma dodac gazu??? czy wszyscy w mediach musza robic z nas idiotów reklama nie wypał
odpowiedź
User
Angel
A może to nie o to chodzi, że reklama robi z nas idiotów a może o to, że jest to adaptacja reklamy zrealizowanej w UK?......
odpowiedź