SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Co trzeci internauta korzysta z zakupów grupowych. Groupon najbardziej znany

W listopadzie ub.r. serwisy zakupów grupowych odwiedziło 6,1 mln polskich internautów. Trzy czwarte z nich kojarzy Groupona, a prawie połowa - Citeam i Grupera.

Z badania Megapanel PBI Gemius wynika, że zasięg serwisów zakupów grupowych w Polsce dynamicznie rósł od kwietnia 2010 roku do marca ub.r., a potem utrzymuje się na zbliżonym poziomie.



Natomiast sondaż zrealizowany przez PBI pokazuje, że na koniec ub.r. tylko 15 proc. polskich internautów - ponad trzy razy mniej niż rok wcześniej - nie kojarzyło żadnego serwisu zakupów grupowych. Trzy czwarte zna Groupona, a prawie połowa - Citeam i Grupera. Imponujący jest zwłaszcza wzrost rozpoznawalności Citeam, który został uruchomiony w lutym ub.r., więc nie został jeszcze uwzględniony w pierwszym sondażu.

Dołącz do dyskusji: Co trzeci internauta korzysta z zakupów grupowych. Groupon najbardziej znany

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
T34
wydaje mi się, że przyszłość należy do innego formatu zakupów w sieci:
www.grubszyportfel.pl
0 0
odpowiedź
User
Purzin
A Happydeal.pl to co to jest?
0 0
odpowiedź
User
niehappy
Happy Day to projekt Agory
0 0
odpowiedź