Co trzeci klient Play czuje się 'złapany w pułapkę'
Ponad 30 proc. klientów różnych usług Play deklaruje, że nie odejdąz tej sieci, bo wiąże się to z trudną procedurą lub wysokimikosztami - wynika z badania Millward Brown SMG/KRC. Najbardziejzadowolone i lojalne są natomiast osoby korzystające z Plusa.
W sieci Play 34 proc. klientów usług prepaidowych, 32 proc.abonentów i 30 proc. osób korzystających z taryf mix deklaruje, żenie zmienia swojego obecnego operatora komórkowego, bo wiąże się toz trudną procedurą lub wysokimi kosztami - wynika z badaniaMillward Brown SMG/KRC. W Erzetaką opinię ma od 22 proc. do 32 proc. klientów poszczególnychusług, a w Orange - od 22 proc. do 30 proc.Najrzadziej takie przekonanie deklarują abonenciPlusa (19 proc. wskazań).
Z kolei jako lojalnych wobec swojej sieci określa siebie 70proc. abonentów Plusa i Ery, 68 proc. w Orange i 56 proc. w Play.Wśród korzystających z usług mix takie przekonanie panuje u 65proc. klientów Plusa i 52 proc. osób związanych z innymi sieciami.Natomiast w zakresie usług prepaid Plus ma 67 proc. klientówdeklarujących swoją lojalność, Orange - 59 proc., Era - 58 proc., aPlay - 52 proc.
54 proc. klientów Plusa wyraża zadowolenie z zasięgu i jakościpołączeń. W Erze odsetek takich deklaracji wynosi 50 proc., wOrange - 47 proc., a w Play - 49 proc. Z kolei wśród potencjalnychklientów sieci komórkowych najwięcej (19 proc.) wybrałoby Plus,nieco mniej Orange (16 proc.) i Erę (13 proc.), a zdecydowanienajmniej Play (5 proc.).
Badanie satysfakcji użytkowników telefonów komórkowych zostałoprzeprowadzone przez agencję Millward Brown SMG/KRC na zleceniePolkomtela na ogólnopolskiej reprezentatywnej próbie.
Dołącz do dyskusji: Co trzeci klient Play czuje się 'złapany w pułapkę'