Coca-Cola: Nie myśl o kaloriach, pomyśl o sobie
Pod tym hasłem ruszyła nowa kampania wizerunkowa dla marki Coca -Cola light.
Celem kampanii jest podniesienie świadomości korzyści funkcjonalnych oferowanych przez markę Coca-Cola light oraz zbudowanie więzi emocjonalnej pomiędzy marką a konsumentkami. Kampania skierowana jest przede wszystkim do młodych, aktywnych kobiet, mieszkanek dużych miast.
Komunikacja nowego wizerunku marki wsparta jest zintegrowaną kampanią marketingową, obejmującą: kampanię telewizyjną, akcję samplingową w 10 największych miastach Polski, kampanię outdoorową, prasową, Internetową i kinową oraz współpracę sponsoringową z pismem „Glamour”. Rozszerzona zostanie także o programy kanałowe i programy motywacyjne. Elementem kampanii będzie też wprowadzenie nowych opakowań oraz emisja limitowanej serii specjalnej puszki.
Nowa kampania przygotowana dla marki Coca-Cola light składa się z dwóch odsłon.
Kampanię rozpoczął 15-sekudowy film reklamowy, komunikujący korzyści funkcjonalne napoju, przygotowany przez agencję Publicis Polska. Spot emitowany jest od 7 maja w wybranych stacjach telewizyjnych (TVN, TVN7, Polsat, TV4, Discovery).
11 czerwca rusza druga faza kampanii. Jej główym elementem będzie nowy 30-sekundowy spot reklamowy, przygotowany przez agencję Lowe Polska. Reklama ta będzie emitowana w stacjach telewizyjnych: TVN Style, TVN, TVN7, Polsat, TV4 oraz Discovery oraz sieciach kin: Cinema City, Silver Screen, Helios i Multikino.
Kampania potrwa od maja do listopada br. Media zakupił dom mediowy Starcom. Działania public relations prowadzi Task Force Consulting.
Dołącz do dyskusji: Coca-Cola: Nie myśl o kaloriach, pomyśl o sobie