Coca-Cola uruchamia nową kampanię wody Bonaqua
Coca-Cola Hong Kong wystartowała z nową kampanią outdoorowąpromującą markę wody mineralnej Bonaqua.
.Firma chce wykorzystać nową kampanię do budowania swojegopatronatu nad sierpniowymi igrzyskami olimpijskimi w Pekinie -informuje serwis Brand Republic.
Udział bierze w niej trzech olimpijskich ambasadorów markiCoca-Cola - lekkoatleta Liu Xiang, pływaczka Guo Jing Jing orazkoszykarz Yao Ming. Kampania obejmuje stacje MTR, reklamy naautobusach, a także wielkoformatowe billboardy.
"Łączymy postacie gwiazd chińskiego sportu biorących udział wolimpiadzie z marką Bonaqua BonActive, która jest oficjalnymnapojem uzupełniającym imprezy, aby podbić podekscytowanieigrzyskami w Hong Kongu" - powiedziała Florence Yu z Coca-Cola HongKong.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Coca-Cola uruchamia nową kampanię wody Bonaqua