ComPress dla GlaxoSmithKline
Agencja ComPress S.A wygrała przetarg na kompleksową obsługę Public Relations dla produktów GlaxoSmithKline ...
Agencja ComPress S.A wygrała przetarg na kompleksową obsługę Public Relations dla produktów GlaxoSmithKline przeciwko wirusowemu zapaleniu wątroby typu A i B, w tym realizację kampanii "Żółty Tydzień", dotyczącej promocyjnych szczepień ochronnych.
Zadaniem ComPressu będzie promowanie szczepionek przeciwko WZW typu A (Havrix), B (Engerix) oraz tzw. szczepionki skojarzonej (Twinrix). Zintegrowane działania Public Relations mają na celu budowanie świadomości wśród wszystkich grup docelowych o konieczności szczepień i zagrożeń jakie niesie za sobą wirusowe zapalenie wątroby. Jednym z głównych elementów całorocznej kampanii edukacyjnej będzie XIII już edycja akcji "Żółty Tydzień".
ComPress już po raz kolejny współpracuje z koncernem GlaxoSmithKline. W 2003 roku Agencja przygotowała i przeprowadziła kompleksowe działania PR dla marki Sebidin Plus, dwa lata wcześniej za kampanię "Zawsze Bez Nikotyny" otrzymała nagrodę za najlepszą kampanię PR w kategorii produktu w konkursie Działań Public Relations Medium.
GlaxoSmithKline jest jednym z największych światowych producentów leków i produktów ochrony zdrowia, który działa w oparciu o badania naukowe. Jest także liderem w produkcji szczepionek. W Polsce oferuje najszerszy wybór szczepionek oraz prowadzi badania nad skutecznością i bezpieczeństwem opracowanych przez siebie preparatów.
ComPress to jedna z największych agencji public relations w Polsce. Na rynku działa od 1990 roku.
Dołącz do dyskusji: ComPress dla GlaxoSmithKline