ComPress!NetWatch dostępny na polskim rynku
ComPress wprowadza usługę monitoringu internetowych grup dyskusyjnych
Agencja Public Relations ComPress wprowadziła do oferty usługę monitoringu internetowych grup dyskusyjnych. Pozwala ona na poznanie opinii użytkowników Internetu na temat wskazanej firmy, jej produktów, czy usług. Usługa obejmuje także doradztwo w zakresie reagowania na negatywne komunikaty pojawiające się na łamach grup dyskusyjnych. ComPress!NetWatch został przygotowany wspólnie z firmą eo Networks.
ComPress!NetWatch stanowi skuteczne narzędzie korygowania nieporozumień i plotek pojawiających się w Internecie. Pozwala skuteczniej zarządzać reputacją firmy oraz chronić wizerunek marek. Charakteryzuje go szybkość przeglądania treści, możliwość organizacji danych, ich oceny oraz dokładnej analizy.
Sieć www bardzo często stanowi centrum dezinformacji. Stąd wynika potrzeba właściwego monitoringu grup dyskusyjnych. To jak jesteśmy postrzegani w sieci może mieć przecież istotny wpływ na prezentacje firmy w tradycyjnych mediach. - powiedział Łukasz Malczewski, Account Manager w agencji ComPress S.A.
Firmy korzystające z usługi, mogą określić zakres monitoringu, a także dokonać wyboru określonej tematyki. Mechanizmy aplikacji pozwalają zdefiniować dowolną częstotliwość przeszukiwania, wybrać termin i formę dostarczania raportów.
Aby skorzystać z usługi należy określić słowo kluczowe, według którego będą monitorowane grupy dyskusyjne. Następnie trzeba wskazać zakres monitoringu czyli tematykę grup dyskusyjnych lub ich konkretne adresy. Mechanizmy monitorowania pozwalają na przeglądanie zarówno Usenet'u jak i grup dyskusyjnych w największych portalach internetowych, takich jak: onet.pl, wp.pl, gazeta.pl czy interia.pl. Klient ma możliwość określenia w jakiej formie chciałby otrzymywać raporty i jak często należy przeglądać sieć.
Podejmując decyzję o wyborze samochodu, kupnie odtwarzacza DVD czy zmianie dostawcy usług bankowych, wchodzimy do Internetu, by poznać opinię innych użytkowników. Często rezygnujemy z wyboru danej oferty po przeczytaniu negatywnych opinii zgromadzonych w sieci. Wraz z upowszechnieniem Internetu, liczba takich osób wzrasta. Po prostu głos użytkowników na grupach dyskusyjnych wydaje się bardziej wiarygodny niż przekaz reklamowy, czy słowa sprzedawcy - dodał Łukasz Malczewski.
Usługa ComPress!NetWatch została uzupełniona o doradztwo w zakresie reagowania na plotki oraz nieprzychylne opinie. ComPress proponuje dodatkowo cykl szkoleń dostarczających wiedzy na temat komunikacji z sieciowymi społecznościami oraz zasad reagowania na negatywne informacje w Internecie.
Sama identyfikacja treści dotyczących firmy, osoby czy problemu nie wystarczy, by budować wizerunek w Sieci. Właściwa reakcja na próby szkalowania produktów czy instytucji, pozwala zażegnać kryzysy i wręcz wzmocnić reputację firmy. Dyskusja z "Internautami" wymaga jednak odpowiedniej formy i technik komunikacji akceptowalnych przez środowisko - dodał Łukasz Malczewski.
Elektroniczne rozwiązanie pozwala na bezpieczną i wygodną archiwizację oraz organizację danych. Przyspiesza analizę informacji i ich raportowanie. W związku z szybkością przeglądania sieciowych zasobów, ComPress!NetWatch pozwala na błyskawiczną reakcję w przypadku ewentualnych problemów.
Dołącz do dyskusji: ComPress!NetWatch dostępny na polskim rynku