SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Coraz lepsze wyniki Interia.pl

Portal Interia.pl zmniejsza stratę i notuje przychody większe o 43%

W opublikowanym w czwartek, 4 listopada br., raporcie okresowym Zarząd INTERIA.PL poinformował, iż przychody spółki w okresie od stycznia do września 2004 r. zamknęły się kwotą niemal 18 mln zł. Suma przychodów za pierwsze trzy kwartały była wyższa o 43% od sumy przychodów w analogicznym okresie minionego roku i bliska całości przychodów uzyskanych przez spółkę w całym 2003 r.

Za pierwsze trzy kwartały br. INTERIA.PL wykazała zysk na poziomie EBITDA w wysokości 3 tys. zł. W analogicznym okresie roku poprzedniego spółka miała na poziomie EBITDA stratę w wysokości 221 tys. zł. Wyniki spółki mogłyby być zdecydowanie lepsze, gdyby nie niekorzystny w czasie wpływ rozliczeń transakcji barterowych. W III kwartale Spółka odnotowała nadwyżkę kosztów barterowych nad przychodami barterowymi w wysokości blisko 500 tys. zł.

- Barterowe wydatki spółki, związane z przeprowadzoną kampanią reklamową usług pocztowych i wybranych serwisów internetowych, nie zrównoważone w okresie sprawozdawczym odpowiadającymi im przychodami barterowymi, pociągnęły nasz wynik finansowy nieco w dół - skomentował wyniki spółki Jacek Pasławski, Prezes Zarządu. - Ważniejsze jest jednak to, że przychody gotówkowe portalu w III kwartale bieżącego roku wzrosły o 56% w porównaniu z III kwartałem roku 2003. To dobrze wróży wynikom spółki za cały bieżący rok - dodał.

Zarząd INTERIA.PL podtrzymał opinię o ponad 50-procentowym, wyższym niż w przypadku pozostałych mediów masowych, tempie wzrostu rynku reklamy internetowej w 2004 r. W trzecim kwartale spółka zanotowała wzrost przychodów gotówkowych portalu z reklam o ponad 70%.

Dołącz do dyskusji: Coraz lepsze wyniki Interia.pl

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl