Patryk Felmet członkiem zarządu CPK, odpowiada za marketing
Patryk Felmet został członkiem zarządu Centralnego Portu Komunikacyjnego, będzie odpowiadać za strategię marketingową. Wcześniej był m.in. dyrektorem marketingu Lotosu.
Rada nadzorcza CPK zdecydowała, że za budowanie relacji z otoczeniem, działania wizerunkowe, gospodarkę nieruchomościami oraz strategię marketingową będzie odpowiadał Patryk Felmet. Ta zmiana oznacza zmniejszenie liczebności zarządu względem początku roku.
Do tej pory marketing, komunikacja i relacje z otoczeniem inwestycji oraz gospodarka nieruchomościami były rozdzielone. Po odejściu odpowiadających za nie osób, Patryka Demskiego oraz Sylwii Matusiak, kompetencje te zostały skoncentrowane w jednym stanowisku. Dlatego zmniejszono liczebność zarządu - z pięciu do czterech członków.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Jednym z pierwszych zadań Patryka Felmeta na nowym stanowisku ma być wdrożenie planu działań społecznych, które pozwolą na zacieśnienie relacji między CPK i mieszkańcami.
Patryk Felmet ostatnio, przez niespełna rok był dyrektorem marketingu Grupy Lotos. Zarządzał budżetami reklamowo-sponsoringowymi. Odpowiadał m.in. za realizację strategii marketingowej czy kampanie wizerunkowe, za intensywne wsparcie m.in. sprzedaży na stacjach Lotosu w okresie pandemii oraz szeroko zakrojone działania z zakresu CSR.
Wcześniej zajmował się marketingiem m.in. Portu Gdańsk, gdzie odpowiadał za promowanie wizerunku Portu oraz jego kontrahentów na arenie międzynarodowej. Otworzył pierwsze w historii polskich portów biuro handlowe na innym kontynencie – w Azji, współpracował z przedstawicielami branży transportowej z m.in. Afryki, Europy Zachodniej czy obu Ameryk.
Patryk Felmet absolwentem m.in. międzynarodowego programu The Chartered Institute of Marketing oraz London School of Public Relations. Posiada dyplom Executive MBA, studiów prowadzonych przez Instytut Nauk Ekonomicznych Polskiej Akademii Nauk.
Dołącz do dyskusji: Patryk Felmet członkiem zarządu CPK, odpowiada za marketing