Crispin kupuje Daddy
Agencja reklamowa Crispin Porter & Bogusky przejęła szwedzką agencję cyfrową Daddy.
Wartość transakcji nie została ujawniona. Daddy, mająca swoją siedzibę w Göteborgu, zmieni teraz swoją nazwę na Crispin Porter & Bogusky Europe i będzie funkcjonować jako oficjalne europejskie centrum amerykańskiej agencji.
Na naszym kontynencie CP&B ma już małe biura w Londynie, Hiszpanii oraz Niemczech. Teraz będą one działać jako placówki ośrodka w Szwecji, który ma być zarządzany przez dotychczasowe kierownictwo Daddy.
Szwedzka agencja została w 2000 roku założona przez Jonasa Hedebacka (dyrektor wykonawczy) oraz Gustava Martnera i Bjorna Hoglunda (dyrektorzy kreatywni). Pracują w niej 54 osoby, a wśród klientów obsługiwanych przez Daddy są Heinz, SAS, Philips, Capio, Ciba Vision, Posten, Scania, TeliaSonera i Autodesk.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Crispin kupuje Daddy