Crowley - zainwestuj w strusie
Firma Crowley, operator telekomunikacyjny, dostawca technologii bezprzewodowego dostępu do internetu i transmisji danych w Polsce, rozpoczął kampanię reklamową pod hasłem "Zainwestuj w strusie". Zgodnie z ideą kampanii, klienci sieci Crowley oszczędzają tak duże kwoty, że mogą mieć dylemat na co je przeznaczyć.
Kampania oparta jest o reklamy prasowe, bannery internetowe oraz marketing bezpośredni. Kampanię przygotowała firma Parallel, należąca do holdingu JWT Parintex. Kampania skierowana jest do potencjalnych klientów biznesowych, w szczególności do menedżerów odpowiedzialnych za cięcie kosztów w firmie.
Hasła dodatkowe, używane w kampanii internetowej to: "Teraz możesz się rozwodzić" i "Przytnij sobie trawnik". Hasła wspomagające używane są także w mailingach bezpośrednich, wysyłanych do ponad 30 tysięcy firm.
"Mam wiele sygnałów z rynku, które potwierdzają pozytywny odbiór naszej kampanii. Cieszy mnie to, gdyż jest to dość odważna, ale przede wszystkim zabawna kampania. Myślę, że obrazuje też kulturę organizacyjną naszej firmy." - mówi Jacek Kotur, dyrektor marketingu w Crowley Data Poland. Kampania Crowley Data Poland będzie prowadzona do końca października 2002 roku.
Dołącz do dyskusji: Crowley - zainwestuj w strusie