SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ćwierć miliarda złotych – tyle wydadzą klienci Domodi i Allani, największych modowych marketplace’ów w Polsce w 2018 roku

Domodi i Allani, największe marketplace’y z branży fashion w Polsce notujące 22 miliony odsłon w miesiącu, udowadniają, że sklep internetowy to jedyna rzecz, która jest potrzebna, aby osiągnąć dobre wyniki w sprzedaży ubrań, butów i dodatków.

A sukcesem bez wątpienia jest suma 250 milionów złotych, którą w ciągu roku za pośrednictwem Domodi i Allani użytkownicy przeznaczają na zakupy odzieżowe. Prognozy sprzedażowe obu serwisów pokazują, że tendencja ta będzie wciąż wzrastać, dlatego współpraca z popularnymi e-commercami w dobie internetowych zakupów to dla marek szybka droga do sukcesu.

Rynek modowy nie jest łatwy. Zanim marka sprzeda swoje pierwsze produkty, musi przeznaczyć czas na budowanie wizerunku i zyskiwanie zaufania klientów. Ten proces skracają popularne modowe e-commerce’y, ułatwiając odzieżowym e-sklepom zaistnienie na konkurencyjnym rynku konsumenta. Współpraca z platformami sprzedażowymi daje wymierne korzyści w postaci wzrostów w sprzedaży, z tego powodu do witryn dołączają również większe, rozpoznawalne już brandy, widząc w nich ogromny potencjał.

Jak działają Allani i Domodi?

Oba serwisy są liderami na polskim rynku modowego e-commerce’u, skupiając wokół siebie ponad 8 milionów unikalnych użytkowników. Domodi i Allani to platformy działające na zasadzie internetowego marketplace’u, w którym użytkownik ma możliwość jednoczesnego przeglądania ponad pół miliona ubrań, butów czy dodatków tysiąca marek. Po kliknięciu w produkt user zostaje przekierowany do internetowego sklepu marki lub producenta, gdzie finalizuje swój zakup. Domodi i Allani ułatwiają sklepom sprzedaż, pełniąc rolę pośrednika w transakcji zakupowej.

Dlaczego warto dołączyć do Domodi i Allani?

Współpraca z Domodi i Allani gwarantuje wiele korzyści, o czym przekonały się brandy tj. E-obuwie, Reserved, Mohito, Orsay, Peek&Cloppenburg współpracujące z tymi serwisami. Pierwszą zaletą są oczywiście wzrosty w sprzedaży produktów. Domodi i Allani codziennie odwiedza ponad pół miliona użytkowników, którzy dokonują kilkadziesiąt tysięcy nowych transakcji w sklepach internetowych współpracujących z platformami. Szacowane są one na ponad 20 milionów złotych miesięcznie. Oba serwisy to rozpoznawalne i budzące zaufanie userów witryny, które skupiają wokół siebie ok. 8 milionów fanów w mediach społecznościowych. Domodi i Allani umożliwiają dotarcie do szerokiego grona odbiorców, czego marka często nie jest w stanie samodzielnie zrealizować. Platformy w ramach współpracy promują ofertę sklepów w dedykowanych kampaniach na serwisach społecznościowych czy w cyklach artykułów z poradami i inspiracjami. Działania te wspierają rozpoznawalność marki w świadomości konsumenta, dla którego obecność sklepu na Allani czy Domodi jest ważnym – wzmacniającym pozycję i wiarygodność wśród innych brandów – sygnałem.

Co należy zrobić, aby współpracować z Domodi i Allani?

Do serwisów może dołączyć każda marka posiadająca sklep internetowy – obie platformy są otwarte na współpracę z dużymi i małymi brandami. Dodanie produktów sklepu do oferty produktowej prezentowanej na Domodi i Allani przebiega szybko i sprawnie, a cały proces dołączania zamyka się w kilku prostych krokach.

Każdy, kto posiada sklep internetowy, może prezentować swoje produkty na Domodi i Allani. Wystarczy wypełnić zgłoszenie i udostępnić plik z ofertą  – tłumaczy Mariola Berg, dyrektor działu handlowego Domodi. – Umowa zawierana jest elektronicznie, dzięki czemu proces integracji trwa stosunkowo krótko.

Uproszczona formuła dołączania optymalizowana pod potrzeby sklepów to jedno z wielu udogodnień, które serwisy oferują klientom.

Każdy sklep ma do swojej dyspozycji eksperta, który opiekuje się nim w trakcie procesu dołączania oraz doradza w późniejszych etapach współpracy – kontynuuje Mariola Berg. – Ponadto nasi klienci mają na bieżąco dostęp online do panelu monitorującego dane, statystyki, ilość dokonanych transakcji oraz liczbę przychodów. Nad całością czuwa także kilkuosobowy zespół specjalistów z działu analitycznego, którzy dokładają wszelkich starań, aby klient był zadowolony z efektów współpracy. Zaufali nam giganci w branży fashion – Eobuwie, LPP, Orsay, Peek&Cloppenburg, Answear, Aboutyou czy Van Graaf, a do nich dołączają kolejni producenci i marki, widząc duży potencjał w naszych platformach.

Współpracę z Domodi lub Allani można nawiązać w prosty sposób, odwiedzając dedykowane sklepom podstrony w serwisach. W zakładce “Dla sklepów” zainteresowani współpracą klienci mogą znaleźć formularze zgłoszeniowe oraz wszystkie kwestie dotyczące procesu dołączania do serwisów.