Ćwierć miliona złotych za spot przy meczu polskich piłkarzy w TVP1
Biuro reklamy Telewizji Polskiej rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na listopad. Najwięcej trzeba zapłacić za spoty emitowane pzy meczach polskich piłkarzy w ramach Ligi Narodów - ponad 250 tys. zł netto.
Na 254,3 tys. zł (cena netto, bez rabatów, dla spotu 30-sek.) wyceniono spot przy meczu Portugalia - Polska rozgrywanym w ramach Ligi Narodów, który TVP1 będzie transmitować 15 listopada. Trzy dni później zostanie pokazany mecz Polska - Szkocja. Tu najdroższa reklama kosztuje 241,6 tys. zł.
121,8 tys. zł trzeba zapłacić za reklamę przy serwisie sportowym w niedzielne wieczory. Cena dla emisji w dni robocze wynosi maksymalnie 64,3 tys. zł i 70,7 tys. zł w soboty.
Spot przy prognozie pogody kosztuje z kolei 119,5 tys. zł w niedziele, 70,9 tys. zł w soboty i do 64,5 tys. zł w dni powszednie.
Maksymalna cena reklamy przy serwisie informacyjnym “19.30” wynosi 90 tys. zł w sobotnie wieczory, 77,5 tys. zł w niedziele i do 62,4 tys. zł od poniedziałku do piątku.
“Gra z cieniem” i “M jak miłość” najdroższe
Spośród seriali emitowanych w TVP1 najdroższą reklamowo pozycją jest serial “Gra z cieniem” - spot przy nim kosztuje 78,6 tys. zł. Na 67,3 tys. zł wyceniono reklamę przy “Ojcu Mateuszu”, na 65,3 tys. zł przy serialu “Profilerka”, i na 30,8 tys. zł - przy serialu “Komisarz Alex”. 106,3 tys. zł z kolei zapłacą marketerzy zainteresowani reklamą przy programie “Rolnik szuka żony”.
W TVP2 jak zawsze najwięcej trzeba zapłacić za spot przy serialu “M jak miłość” - 143,9 tys. zł. Cena spotu przy “Barwy szczęścia” została ustalona na poziomie 103,6 tys. zł, przy serialu “Na sygnale” - na 96,8 tys. zł, a przy “Na dobre i na złe” - na 86,2 tys. zł.
Na 93,4 tys. zł wyceniono z kolei reklamę przy show “The Voice of poland”.
Dołącz do dyskusji: Ćwierć miliona złotych za spot przy meczu polskich piłkarzy w TVP1