SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Cyfra+ chce zdobyć więcej reklam z rynku prasy

Plus + Magazyn Abonentów Cyfra + dołączył do portfolio Ad Meritum.

Od lutego Ad Meritum rozpoczyna współpracę z dwumiesięcznikiem Plus + Magazyn Abonentów Cyfra +  (wydawnictwo Direct Publishing Group Sp. z o.o.). Tytuł ma największy w Polsce nakład wśród magazynów drukowanych – 950 tys. egzemplarzy.

Za sprzedaż reklamy odpowiada Agnieszka Domańska dyrektor sprzedaży pism młodzieżowych m.in. „Eurostudent”, „Magazyn Motyw”, „Max Magazine”, „Hiro”.

Dołącz do dyskusji: Cyfra+ chce zdobyć więcej reklam z rynku prasy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl