SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Cyfrowy Polsat zakończył 2010 rok z liczbą 3,4 mln abonentów

Cyfrowy Polsat na koniec 2010 roku miał 3,434 mln abonentów - podała spółka w komunikacie. Oznacza to, że w zeszłym roku platforma pozyskała ponad 230 tys. klientów. W samym IV kwartale ub.r. wzrost bazy abonentów wyniósł ok. 156 tys.

- Jestem bardzo zadowolony zarówno ze sprzedaży, jak i wzrostu liczby abonentów w zeszłym roku. Odnotowane wyniki są zgodne z naszymi założeniami i przewyższają konsensus rynkowy, co oznacza, że spółka rozwija się w dobrym tempie. Bardzo cieszy fakt, że nasze wyniki poprawiamy w warunkach rosnącej konkurencji, co jeszcze mocniej podkreśla trafność obranej przez nas strategii rozwoju, słuszność podejmowanych przez nas decyzji biznesowych, jak na przykład tej o zakupie Telewizji Polsat i zasadność realizowanych inwestycji w usługi telekomunikacyjne" - powiedział prezes spółki Dominik Libicki.

Cyfrowy Polsat jest liderem rynku płatnej telewizji w Polsce i jednocześnie czwartą co do wielkości platformą płatnej telewizji satelitarnej w Europie, po brytyjskiej Sky Digital, francuskiej Canalsat i Sky Italia.

Konkurencyjne platformy Cyfra+ i N informację o liczbie abonentów na koniec 2010 roku mają podać w lutym br.

Dołącz do dyskusji: Cyfrowy Polsat zakończył 2010 rok z liczbą 3,4 mln abonentów

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
nikt
Cyfrowy Polsat odfrunie konkurencji absolutnie, gdy wejdzie internet LTE, chociaż gdyby się zastanowić nad tą przewagą, to czy aby już nie odleciał?
odpowiedź
User
tomeknt5
Tak, w Cyfrowy Polsat zwiększył liczbę abonentów... ale w jaki sposób? Wysyłając bezczelnych akwizytorów po domach, którzy wmawiają ludziom, że prowadzą zapisy na Narodową Telewizję Cyfrową lub podszywają się pod Cyfrę+ mówiąc, że sprawdzają odbiór po letniej powodzi, a następnie próbują wepchnąć nieuświadomionym klientom ofertę Polsatu. Wiem, bo sam z takimi osobnikami dwukrotnie rozmawiałem. W ten sposób nie zdobywa się klientów.
odpowiedź