Cyfrowy Polsat zakończył 2010 rok z liczbą 3,4 mln abonentów
Cyfrowy Polsat na koniec 2010 roku miał 3,434 mln abonentów - podała spółka w komunikacie. Oznacza to, że w zeszłym roku platforma pozyskała ponad 230 tys. klientów. W samym IV kwartale ub.r. wzrost bazy abonentów wyniósł ok. 156 tys.
- Jestem bardzo zadowolony zarówno ze sprzedaży, jak i wzrostu liczby abonentów w zeszłym roku. Odnotowane wyniki są zgodne z naszymi założeniami i przewyższają konsensus rynkowy, co oznacza, że spółka rozwija się w dobrym tempie. Bardzo cieszy fakt, że nasze wyniki poprawiamy w warunkach rosnącej konkurencji, co jeszcze mocniej podkreśla trafność obranej przez nas strategii rozwoju, słuszność podejmowanych przez nas decyzji biznesowych, jak na przykład tej o zakupie Telewizji Polsat i zasadność realizowanych inwestycji w usługi telekomunikacyjne" - powiedział prezes spółki Dominik Libicki.
Cyfrowy Polsat jest liderem rynku płatnej telewizji w Polsce i jednocześnie czwartą co do wielkości platformą płatnej telewizji satelitarnej w Europie, po brytyjskiej Sky Digital, francuskiej Canalsat i Sky Italia.
Konkurencyjne platformy Cyfra+ i N informację o liczbie abonentów na koniec 2010 roku mają podać w lutym br.
Dołącz do dyskusji: Cyfrowy Polsat zakończył 2010 rok z liczbą 3,4 mln abonentów