SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Bake off - Ale ciacho!” w nowym paśmie miało o 500 tys. widzów mniej, 1,87 mln zł z reklam

Czwarty sezon kulinarnego teleturnieju „Bake off - Ale ciacho!” w nowym paśmie oglądało średnio 783 tys. osób, o 490 tys. widzów mniej niż drugą odsłonę produkcji pokazywaną rok temu. TVP2 w czasie emisji formatu zajęła drugie miejsce w rynku telewizyjnym, a wpływy z reklam wyniosły 1,87 mln zł.

Program „Bake off - Ale ciacho!” na antenie TVP2 pokazywany był w niedziele o godz. 15.20, w okresie od 4 marca do 6 maja br. Średnia widownia wszystkich odcinków czwartej edycji programu wyniosła 783 tys. osób, co przełożyło się na 7,75 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 6,88 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 6,80 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Do tej pory zdecydowanie największą popularnością cieszył się czwarty odcinek produkcji. Przyciągnął on uwagę 1,24 mln osób.

W porównaniu do drugiej edycji, pokazywanej wiosną ub.r., program stracił 490 tys. widzów. Wówczas kulinarna produkcja gromadziła średnio 1,27 mln widzów, co przekładało się odpowiednio na 10,19 proc., 9,30 proc. i 9,18 proc. udziału. Była ona emitowana jednak w zupełnie innym paśmie - w poniedziałki o godz. 21.45.

Dwójka w paśmie nadawania „Bake off - Ale ciacho! 4” zajęła drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Zdecydowanym liderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” była TVP1 z udziałem na poziomie 13,53 proc., nadająca w tym czasie gł. transmisje PŚ w skokach narciarskich oraz powtórki „Komisarza Alexa” i „Korony królów”. Trzeci był Polsat (5,87 proc.; filmy fabularne i powtórki „Twoja twarz brzmi znajomo”), a czwarty - TVN (4,46 proc.; gł. powtórki „Hipnozy”).

W grupie komercyjnej 16-49 TVP2 była trzecia, a w grupie 16-59 stacja ta zajęła miejsce drugie.

„Bake Off - Ale ciacho!” to kulinarny program w formie turnieju, w którym 12 uczestników rywalizuje ze sobą przygotowując ciasta i inne wypieki. Czwartą serię reality-show ponownie prowadziły Katarzyna Kołeczek i Marcelina Zawadzka, a w jury byli Krzysztof Ilnicki i Michał Bryś. Program oparty jest na brytyjskim formacie „The Great British Bake Off”.

O tym, że „Bake Off - Ale ciacho! 4” zostanie przeniesione z wtorku na niedzielę portal Wirtualnemedia.pl informował jako pierwszy w styczniu tego roku.

TVP2 w dotychczasowym paśmie „Bake Off”, czyli w poniedziałki o godz. 21.50, emituje premierowe odcinki nowego serialu „Za marzenia”, które po trzech odcinkach śledzi średnio 2,29 mln osób. TVP2 tworzy w ten sposób długie pasmo serialowe - od 19.40 (dwa odcinki „Barw szczęścia”, „M jak miłość” i „Za marzenia”).

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 7,87 proc.

Dołącz do dyskusji: „Bake off - Ale ciacho!” w nowym paśmie miało o 500 tys. widzów mniej, 1,87 mln zł z reklam

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
xyz
uwielbiam ten program ale....pora zmienić jury, bo chyba już nie mieli pomysłow na zadania. No i powiedzieć Marcelinie żeby nie darła buzi- bardzo ja lubie ale to jej Do wypieków gotowi start powodowało ze za każdym razem kurczylam się w sobie- nieprzyjemne jakies . Mam nadzieje ze program nie spadnie, a przeniesienie na niedziele to chyba był strzal w kolano. kiedyś leciał w poniedziałek wieczorem i super było.
0 0
odpowiedź
User
Kasia
A co z Anną Gacek?
0 0
odpowiedź
User
kamcio
No już pora kończyć program ,bo flaki z olejem lub zmienić formułę,jurorów,prowadzące i emisję.
0 0
odpowiedź