"Daj im przyszłość"
Urząd m.st. Warszawy ogłasza otwarty konkurs na projekt, promujący ideę rodzinnej opieki zastępczej.
Konkurs trwa od 19 kwietnia do 19 maja br., a na zwycięzcę czeka nagroda w wysokości 3 tysięcy złotych.
Celem konkursu jest stworzenie nowego, oryginalnego i autorskiego plakatu, który posłuży do promocji kampanii społecznej informującej warszawiaków o rodzinnej opiece zastępczej i zachęcającej do zakładania rodzinnych domów dziecka. Konkurs adresowany jest szczególnie do studentów szkół artystycznych, jednak każdy chętny może wziąć w nim udział.
W skład jury wybierającego zwycięski plakat wejdą:
* Prof. Andrzej Węcławski - Dziekan Wydziału Grafiki Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie
* Paweł Kastory - prezes Zarządu Stowarzyszenia Agencji Reklamowych w Polsce (SAR), współzałożyciel Klubu Twórców Reklamy.
* Teresa Sierawska - Dyrektor Biura Polityki Społecznej Urzędu m.st. Warszawy
* Dr Grażyna Melanowicz - Wicedyrektor Biura Polityki Społecznej Urzędu m.st. Warszawy
* Marcin Wołkowicz - Główny specjalista w Biurze Polityki Społecznej Urzędu m.st. Warszawy
* Paweł Trochimiuk - Prezes Zarządu Partner of Promotion
Nagrodzony przez jury projekt zostanie wykorzystany do wszystkich form promocji kampanii, czyli broszur, materiałów informacyjnych oraz plakatów. Autorowi zwycięskiej pracy organizator konkursu przyzna nagrodę w wysokości 3 tysięcy złotych.
Projekt plakatu powinien być spójny z hasłem kampanii: "Nie odwracaj się - daj im przyszość".
Zdecydowaliśmy się na ogłoszenie konkursu, gdyż jesteśmy pewni, że młodzi ludzie będą mieli fantastyczne pomysły i będą potrafili wyrazić je w twórczy sposób. Chcielibyśmy, żeby kampania "Daj im przyszłość" nabrała świeżego, pozytywnego i radosnego charakteru. Sam konkurs jest zaś kolejną okazją do tego, by informować warszawiaków o rodzinnej opiece zastępczej - powiedziała Grażyna Melanowicz - wicedyrektor Biura Polityki Społecznej Urzędu m.st. Warszawy.
Projekt konkursowy ma mieć pozytywny, optymistyczny wydźwięk, nawiązujący do rodzinnego ciepła, symboliki domu, rodziny, wspólnoty. Organizatorzy liczą na pomysłowość i świeże spojrzenie, które pozwolą ukazać ideę kampanii w sposób kreatywny i niebanalny. Ważne jest, by nowa kreacja uzupełniała znane już hasło i logo kampanii "Daj im przyszłość - Warszawskie Rodzinne Domy Dziecka".
Nieprzekraczalny termin składania prac to 19 maja 2006 roku.
Projekty plakatów należy dostarczyć do:
Biura Polityki Społecznej Urzędu m.st. Warszawa
Ul. Niecała 2
00-098 Warszawa
z dopiskiem "Daj im przyszłość"
Organizatorem kampanii oraz konkursu jest Urząd m.st. Warszawy, a partnerem agencja Public Relations Partner of Promotion.
Dołącz do dyskusji: "Daj im przyszłość"