SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

1,99 mln widzów „Dance dance dance”. TVP liderem

Nowy program „Dance dance dance” po sześciu odcinkach emisji ogląda średnio 1,99 mln osób, minimalnie mniej względem pokazywanej rok temu 11. odsłony „Kocham Cię, Polsko!”. TVP2 w czasie emisji programu jest liderem rynku.

Wiktoria Gąsiewska i Adam Zdrójkowski w „Dance, dance, dance”; fot. TVP Wiktoria Gąsiewska i Adam Zdrójkowski w „Dance, dance, dance”; fot. TVP

„Dance dance dance” na antenie TVP2 oglądać można w soboty o godz. 20.05 i o 21.10, począwszy od 2 marca 2019 roku. Średnia widownia sześciu pierwszych odcinków tanecznego widowiska wyniosła 1,99 mln osób, co przełożyło się na 13,53 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 12,63 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,95 proc. w grupie 16-59. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Do tej pory największą widownię, wynoszącą 2,34 mln oglądających, produkcja zgromadziła 16 marca (była to emisja z godz. 21.10).

Dla porównania, 11. edycję rozrywkowego programu „Kocham Cię, Polsko!”, emitowaną wiosną ub.r., po 3 pierwszych tygodniach oglądało średnio 2,01 mln osób, co przełożyło się na 12,99 proc. udziału w 4+, 10,63 proc. w 16-49 i 10,70 proc. w 16-59. Oznacza to, że nowe show gromadzi o 50 tys. widzów mniej.

Z kolei drugą edycję „The Voice Kids”, emitowaną w tym paśmie w styczniu i lutym br., śledziło średnio 2,07 mln osób, co przełożyło się na 13,59 proc. udziału w 4+, 13,57 proc. w 16-49 i 12,53 proc. w 16-59.

TVP2 w czasie nadawania „Dance dance dance” jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajmuje TVN z udziałem na poziomie 9,05 proc., emitujący wówczas gł. filmy fabularne (raz pokazana została gala rozdania Fryderyków 2019). Trzeci jest Polsat (pasmo filmowe; 8,36 proc.), a czwarta - TVP1 („Alarm!” i filmy; 8,12 proc.).

Również wśród widzów w grupie 16-59 Dwójka jest liderem. Z kolei w grupie 16-49 stacja zajmuje miejsce drugie.

Polska wersja „Dance dance dance” oparta została na licencji holenderskiego formatu o takim samym tytule. Taneczne show powstało w 2015 roku dla RTL 4. Dotychczas powstały lokalne wersje widowiska w takich krajach, jak m.in.: Wielka Brytania, Niemcy, Włochy, Chiny i Tajlandia.

Formuła tego projektu zakłada rywalizację ze sobą par złożonych z celebrytów, którzy wykonują tańce znane z popularnych teledysków muzycznych.

Uczestnikami pierwszej polskiej edycji „Dance dance dance” jest sześć par. Widzowie zobaczyć mogą takie duety, jak: Katarzynę Dziurską z Emilianem Gankowskim, Paulinę Krupińską z Kaludią Halejcio, Wiktorię Gąsiewską z Adamem Zdrójkowskim, Marcelina Zawadzka z Rafałem Maślakiem, Patricię Kazadi z 17-letnią siostrą Victorią, Monikę Mazur z Darkiem Wieteskiem.

W każdym odcinku „Dance dance dance” pary prezentują wspólny układ oraz choreografię solową. Ich poczynania ocenia trzyosobowe jury: Ewa Chodakowska, Ida Nowakowska i Robert Kupisz. Gospodarzami show są: Barbara Kurdej-Szatan i Tomasz Kammel.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 8,16 proc.

Dołącz do dyskusji: 1,99 mln widzów „Dance dance dance”. TVP liderem

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Qwerty
Ale klapa
0 0
odpowiedź
User
robert
A mówiłem po co zepsuć skoro jest dobrze.. 50 tys mniej wiec widac kocham cie polsko jest idealna rozrywka na sobote tylko zamienić kurdej szatan i królikowskiego to sie oglądalność powiększy, lepiej zeby wrócil tuz po zakonczeniu KIT KIT KIT :)
0 0
odpowiedź
User
Pdk
Obiektywnie patrząc to jest porażka. Kocham Cię Polsko też tyle potrafiło mieć, a jest przecież o wiele tańszym programem.
0 0
odpowiedź