DD Media większa o Pro Direct
Decyzją Zarządu DD Publishing S.A. w dniu 11 stycznia 2006 roku została podpisana umowa stanowiąca o zakupieniu firmy Grupa Promotor Sp. z o.o. specjalizującej się w usługach dystrybucyjnych.
W ramach grupy kapitałowej, DD Media prowadzi działalność wydawniczą: tytuł Dzień Dobry, magazyny kolorowe oraz tzw. „direct publishing”. Zarząd pozostaje w niezmienionym składzie: Morten Lindholm jest Prezesem Spółki, Agnieszka Marks oraz Piotr Szekiełda zajmują stanowiska Wiceprezesów.
Grupa Promotor skupiająca się na usługach direct marketing zyskała nową nazwę - Pro Direct oraz nowy Zarząd w postaci: Piotra Szekiełdy - Prezesa nowej Spółki, Agnieszki Marks – Wiceprezesa oraz Marcina Zejmowicza i Piotra Wielgosza (Wiceprezesi), dotychczas kierujących Grupą Promotor.
Zakup Grupy Promotor jest elementem strategii równoległego rozwoju działalności wydawniczej oraz dystrybucyjnej, których łączenie w ramach grupy pozwala na osiąganie korzyści rynkowych nieosiągalnych dla podmiotów oferujących tylko jeden z tych rodzajów usług.
„W 2005 roku DD Media weszła w bardzo intensywny okres rozwoju, dlatego uznaliśmy wspólnie z właścicielami, by utrzymać rosnący trend efektywniej będzie zarządzać wydawnictwem oraz usługami dystrybucyjnymi w ramach dwóch odrębnych spółek” – mówi Morten Lindholm, Prezes Zarządu DD Media. W wydawnictwie koncentrujemy się obecnie na relaunchu znanej na rynku gazety Dzień Dobry. Kontynuujemy również prace nad magazynami kolorowymi i ”direct publishing”, które cieszą się dużym powodzeniem wśród naszych klientów” – dodaje.
Spółka medialna DD Media, pozyskując silnego partnera w postaci Pro Direct zaoferuje swym klientom szerszy niż dotychczas zakres usług: przede wszystkim usługi pocztowe (kolportaż bezadresowy i adresowy), Smart Couriers – innowacyjny serwis kurierski dedykowany sprzedaży telemarketingowej oraz dystrybucję i aktualizację katalogów teleadresowych. Takie połączenie możliwości reklamy ATL w wydawnictwach z usługami BTL, w których specjalizuje się Pro Direct daje obu firmom istotną przewagę na rynku. „Jestem przekonany, że już wkrótce, wspólnie, zajmiemy na rynku pozycję jednego z najważniejszych graczy. Liczymy na wymianę doświadczeń obu Spółek we współpracy z różnymi grupami klientów, jak też na poszerzenie portfolio klientów dzięki szerszej ofercie” - podkreśla Piotr Szekiełda.
Od 1 lutego, po zakończeniu formalnych zmian w DD Media i Pro Direct pracować będzie 130 osób w 25 miastach na terenie Polski. 25 własnych biur regionalnych nadzorujących pracę ponad 3000 kolporterów i kurierów, pozwoli pokryć swoim zasięgiem obszar całego kraju.
DD Media
Dołącz do dyskusji: DD Media większa o Pro Direct