SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Debata" najchętniej oglądanym programem publicystycznym

Tej jesieni najwięcej widzów gromadzi "Debata" Kamila Durczoka. Pod względem udziałów w rynku liderem jest program Tomasza Lisa.

Decyzja o zmianie dnia nadawania "Debaty" z czwartku na środę pozytywnie odbiła się na wynikach oglądalności programu Kamila Durczoka  - wynika z danych AGB Nielsen Media Research.

Tej jesieni średnio każdy program Durczoka ogląda 2 371 991 widzów. Na drugim miejscu plasuje się "Forum" a trzecim "Co z tą Polską?".

 

Oglądalność
Debata2 371 991
Forum2 139 481
Co z tą Polską?2 069 204
Teraz My1 670 302
Prosto w oczy1 394 225

Z tych samych danych wynika, że "Co z tą Polską?" Tomasza Lisa jest liderem wśród programów publicystycznych pod względem udziałów w rynku, zarówno wśród wszystkich widzów jak i w grupie  wiekowej 16-49, najważniejszej dla reklamodawców.

 

Udział w rynku
(4+)
Co z tą Polską?21,33%
Debata20,46%
Teraz My19,20%
Forum18,80%
Prosto w oczy16,88%

 

Udział w rynku
16-49
Co z tą Polską?18,59%
Teraz My17,87%
Debata14,06%
Forum14,45%
Prosto w oczy12,65%

Dane: AGB Nielsen Media Research - 30.08-01.12.2005.

Dołącz do dyskusji: "Debata" najchętniej oglądanym programem publicystycznym

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl