"Debata" najchętniej oglądanym programem publicystycznym
Tej jesieni najwięcej widzów gromadzi "Debata" Kamila Durczoka. Pod względem udziałów w rynku liderem jest program Tomasza Lisa.
Decyzja o zmianie dnia nadawania "Debaty" z czwartku na środę pozytywnie odbiła się na wynikach oglądalności programu Kamila Durczoka - wynika z danych AGB Nielsen Media Research.
Tej jesieni średnio każdy program Durczoka ogląda 2 371 991 widzów. Na drugim miejscu plasuje się "Forum" a trzecim "Co z tą Polską?".
Oglądalność | |
Debata | 2 371 991 |
Forum | 2 139 481 |
Co z tą Polską? | 2 069 204 |
Teraz My | 1 670 302 |
Prosto w oczy | 1 394 225 |
Z tych samych danych wynika, że "Co z tą Polską?" Tomasza Lisa jest liderem wśród programów publicystycznych pod względem udziałów w rynku, zarówno wśród wszystkich widzów jak i w grupie wiekowej 16-49, najważniejszej dla reklamodawców.
Udział w rynku | |
(4+) | |
Co z tą Polską? | 21,33% |
Debata | 20,46% |
Teraz My | 19,20% |
Forum | 18,80% |
Prosto w oczy | 16,88% |
Udział w rynku | |
16-49 | |
Co z tą Polską? | 18,59% |
Teraz My | 17,87% |
Debata | 14,06% |
Forum | 14,45% |
Prosto w oczy | 12,65% |
Dane: AGB Nielsen Media Research - 30.08-01.12.2005.
Dołącz do dyskusji: "Debata" najchętniej oglądanym programem publicystycznym