Debata przyciągnęła miliony Polaków
Wyemitowaną 1 października 2007 debatę między AleksandremKwaśniewskim i Jarosławem Kaczyńskim obejrzało w sumie 9,1 mlndorosłych Polaków (31,0%). Była to najlepiej oglądana debatapolityczna od czasu wprowadzenia pomiaru telemetrycznego TNS OBOP.Debatę wyemitowało 6 stacji telewizyjnych.
W TVP2 debatę obejrzał co czwarty dorosły Polak (25,5%), czyli7,5 mln osób. Udziały stacji w tym czasie wyniosły 54,6%. Widzówprzyciągnęła też stacja TVN24, gromadząc przed ekranem 1,0 mlnwidzów powyżej 18 roku życia (3,5%) oraz TVP3, gdzie potyczkęKwaśniewskiego i Kaczyńskiego zobaczyło 0,5 mln osób (1,7%). Wśródwszystkich dorosłych widzów, którzy w tym czasie mieli włączonytelewizor, 66,3% wybrało debatę.
W TV Biznes program obejrzało średnio 9,6 tys. dorosłych osób(0,03%), w Superstacji natomiast - 22,7 tys. (0,08%). Udziałystacji wyniosły odpowiednio 0,07% i 0,16%. Debatę wyemitowała teżTVP Polonia, gdzie przed telewizorami zasiadło 61,8 tys. osóbpowyżej 18 roku życia (0,2%).
Dotychczas najchętniej oglądaną pozostawała debata z 1997 roku,kiedy w lutym na antenie TVP1 spotkali się Leszek Balcerowicz iJózef Oleksy. Widownia tego wydarzenia wyniosła 5,8 mln osób, czyli21,6% dorosłych widzów.
Spośród wszystkich osób w wieku co najmniej 4 lat programzobaczyło średnio 9,5 mln (26,8%) widzów. Udziały w tej grupiewe wszystkich stacjach wyniosły łącznie 63,7%.
*Dane pochodzą z elektronicznego pomiaru widownitelewizyjnej prowadzonego przez TNS OBOP od 1997 roku, próba: 3176osób powyżej 4 roku życia, bez uwzględnienia widownigościnnej.
Dołącz do dyskusji: Debata przyciągnęła miliony Polaków