Debiut jogurtu Premium Frutica wsparty kampanią (wideo)
Ruszyła telewizyjna kampania wprowadzająca nowy produkt Bakomy - jogurt Premium Frutica w 100 proc. słodzony owocami. Akcję przygotowały firmy Hand Made i Macroscope OMD oraz dział marketingu Bakomy.
Bakoma Premium Frutica nie zawiera białego cukru i słodzików, słodzony jest cukrami naturalnie występującymi w owocach. Produkt dostępny jest w czterech wariantach smakowych: truskawka + kiwi, gruszka + jabłko, wiśnia + malina, brzoskwinia + mango. W dystrybucji pojawił się w połowie lipca br.
W poniedziaiłem rozpoczęła się kampania telewizyjna komunikująca atrybuty Bakoma Premium Frutica. Reklama w symboliczny sposób opisuje powstawanie jogurtu, z którego wyjmowane są kostki białego cukru, a w ich miejsce dodawane są soczyste owoce. Spot łączy animację 3D z sekwencją fabularną.
Spot (30 i 15 sek.) emitowany jest w stacjach telewizyjnych TVP, TVN i Polsat oraz w kanałach tematycznych.
Reklamę telewizyjną, a także uruchomioną na potrzeby kampanii stronę internetową www.slodzonyowocami.pl, przygotowała agencja Hand Made wraz z działem marketingu Bakomy.
Media zakupił do mediowy Macroscope OMD.
Dołącz do dyskusji: Debiut jogurtu Premium Frutica wsparty kampanią (wideo)